Vulcan Skrevet Mai 31, 2006 Skrevet Mai 31, 2006 Tidligere ble det dong signal når tenningen ble slått på. Dette er nå borte. Kan noen gi en forklaring på det? Og hvordan får jeg "nullstillt" klokka som viser at bremsevæske må skiftes?
Odde Skrevet Mai 31, 2006 Skrevet Mai 31, 2006 Kan det være noe så enkelt som at det var kjørecomputeren som signaliserte at det var under 3 grader i utetemperatur? Da "donger" det i min min bil vet jeg... Og nå om dagen er det langt mer enn 3 grader ute!
Nino Skrevet Mai 31, 2006 Skrevet Mai 31, 2006 har vært snakk om denna kjørecpu'n før ang den donginga.. så, mest sannsynlig er det den ja
Joachim ///Cabriolet Skrevet Mai 31, 2006 Skrevet Mai 31, 2006 pling lyd med en gang du starter kan også være feilkode på check kontrollen.
hav Skrevet Juni 1, 2006 Skrevet Juni 1, 2006 Kan det være noe så enkelt som at det var kjørecomputeren som signaliserte at det var under 3 grader i utetemperatur? Da "donger" det i min min bil vet jeg... Og nå om dagen er det langt mer enn 3 grader ute! Hei Dette stemmer med min E39 hvertfall mvh Hav
Vulcan Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Skrevet Juni 1, 2006 Når det er under +3 grader kommer også temp. fram i displayet på computeren. Jeg mener at det ikke var samme lyden. Har hele tiden trodd det var i forbindelse med dignose/kontroll ved oppstart., men hvem vet ...
Odde Skrevet Juni 1, 2006 Skrevet Juni 1, 2006 Når jeg tenker meg om så piper det, ikke "donger" ved lav temp..
Dr_S Skrevet Juni 2, 2006 Skrevet Juni 2, 2006 Koblet ut denne i min jeg, da den gikk i tide og utide i vinter. Ganske irriterende å kjøre milevis med ding-dong....
Kjetil 323i E36 Skrevet Juni 2, 2006 Skrevet Juni 2, 2006 Tidligere ble det dong signal når tenningen ble slått på. Dette er nå borte.Kan noen gi en forklaring på det? Og hvordan får jeg "nullstillt" klokka som viser at bremsevæske må skiftes? 1. Garantert "temp-dongern" som mange andre har vært inne på. 2. Dette kan BMW-forhandlere gjøre. Har de bra service, gjør de det gratis.
Vulcan Skrevet Juni 2, 2006 Forfatter Skrevet Juni 2, 2006 Ja Kjetil, vi får tru det var temp-varsling. Takk for svar om bremsevæske-klokka. Tenkte at man kanskje kanskje kunne ordne det selv. men får ta kontakt med BMW forhandlerenjavascript
nouse2 Skrevet Juni 3, 2006 Skrevet Juni 3, 2006 kan være at du også har nylig fylt på spylevæske, kjølevann o.l. tror det skal "donge" da også.
Simen Malerbakken Skrevet Juni 4, 2006 Skrevet Juni 4, 2006 Skal det altid komme lyd? Jeg har i en tid hatt et gåent skiltlys, hver gang jeg skrur på lysene kommer "Check" lampen på i instrumenthuset og i Checkkontroll displayet kommer det melding om at kjennemerkelyset er defekt. Men ingen pling,doing, eller andre lyder. Er det noe galt med min?
nouse2 Skrevet Juni 4, 2006 Skrevet Juni 4, 2006 Jeg vet ikke om det er noe galt med din, men når en pære en defekt på min så varsler den med lyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå