Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal snart ha bilen inn på den årlige service. Jeg har fått pris på 750 kr timen inkl moms. Er dette en grei pris, eller burde det finnes billigere verksted? Eu kontrollen koster 350. jeg tror det er service 1 jeg skal ha nå

Skrevet

De vet jaggu å ta seg betalt ja... Men kjører man standsmessigt så koster det desto mer å være kar ja... Blir intresangt å følge med hva folk vet om dette rundt om i landet...

Skrevet

Vanligvis er det fastpris på service. Servicen skal ta 4 timer på min Z3 sier de i Flensburg hvor jeg tar service. Det kommer jo mye i tillegg på timeprisen din av ting som vanligvis er inkludert i en fastpris. Dette er ikke på BMW? Timeprisen er vel høyere der?

Skrevet

Jeg har pleid å betale mellom 4-5K for inspection I og II hos BMW. Hørte for moro skyld hvor mye Automester skulle ha for service. De tar 450/t+mva. Prisen deres for service var rundt 2500. Men så spurte jeg om de gikk gjennom alle punktene. Verksmestern sjekket servicepunktene til BMW og kom da fram til nesten like høy pris som BMW.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...