Hammerstad Skrevet Juni 1, 2006 Share Skrevet Juni 1, 2006 Har et problem med at det smeller som pokker når jeg kjører. lurer på om det er foringene eller om det er noe med demperne som skaper lyden. smeller mest bak, men nå kommer det mer og mer lyd fra fronten ogå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Juni 1, 2006 Share Skrevet Juni 1, 2006 Er fjærene knekt??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juni 1, 2006 Share Skrevet Juni 1, 2006 Om det smeller er det nok foringen.. Dempern lager ikke så mye lyd, den blir bare treig og seig når den er gått... Kan være fjæren som kabeldeigen sier... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Juni 1, 2006 Share Skrevet Juni 1, 2006 Eg har to knekte fjærer bak, og det "smeller" på ein måte. Knirker og smeller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Juni 1, 2006 Share Skrevet Juni 1, 2006 der er problemet ditt, skift fjærer. eg har et sett med senke færer til en 6 syl hvis av int. Er så å si helt nytt, brukt max 3 uker. Senkefjærer er apex 60/40 med tuv papirer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Juni 1, 2006 Share Skrevet Juni 1, 2006 Tviler på at de er fjærene for det er nylig montert nytt sett med Apex 40/40 på bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hammerstad Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2006 Stemmer det, tror ikke det er fjærene... de er sp å si nye... dessuten om jeg skal ha nye må jeg ha på 40\40 ellers blir bilen skakk... men da for jeg se på foringene, regnet nesten med at det var dem selv og... bare noen som sa til meg at det satt noe slags pakninger på toppen av fjærene eller noe som kunne vært slitt og at fjærene slo oppi dempertårnet... men ser ikke helt hvordan dette er mulig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aracna Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 Joda, det er fullt mulig foringene i dempertårnene forran er slitte. Bak også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå