Dannis Skrevet Juni 1, 2006 Share Skrevet Juni 1, 2006 er det egentlig noe forskjell på passformen i disse? kan jeg bruke stål uansett om det er stål eller alu som står på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^B^M^W^ Skrevet Juni 1, 2006 Share Skrevet Juni 1, 2006 er vel litt forskjell på foringene......ser ihvertfall at motortechnik har forskjellige powerflex-sett til stål og alu bærearmer.... ellers er de vel stortsett like siden du har 520 så er det stål som er orginalt glemte jeg å si....er vel 535 og opp som har alu.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dannis Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2006 ok takk, da vet jeg det jeg trenger å vite Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GREVBIMMER Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 det var alu på min 525tds også... alu er kun for å holde kg nede... jeg satte på stål da disse var sp veldig mye rimeli gere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå