Desloch Skrevet Juni 1, 2006 Share Skrevet Juni 1, 2006 (endret) Strøken, entusiasteid bil uten feil og mangler. Månedens bil hos Bimmers.no i november, 2005 ( http://bimmers.no/viewtopic.php?t=12904 ). Bilen er strøken innvendig og utvendig. Nylig fjernet rust. Ingen riper. Motoren ble nyoverhalt for 1,5 år siden. Strøkne sommer- og vinterfelger med gode dekk medfølger. Alle utvendige vinduslister har blitt byttet ut med nye. Bilen har blitt påkostet 80 000 kr i løpet av 1,5 år. Har det vært noe feil med den, har dette blitt fikset 100%. Ting har ikke blitt gjort halvveis . Har liste og kvittering på kostnadene (sendes ved forespørsel). Det meste av slitedeler har blitt byttet i løpet av 1,5 år (støtdempere, dynamo, temp.føler, LMM, slanger, ++). Det har blitt lagt veldig mye arbeid i bilen, slik at den har kommet i topp stand! - Grått sportsinteriør i skinn - GT-leppe under frontspoiler - M3-speil (elektriske m/varme) - 18" E46 M3 felger (8,5" brede, replica) m/225/40/18 dekk - Apex 60/40 mm senkesett - K&N filter - Angel eyes (CCFL) - Rieger øyelokk - Hvite/røde baklykter - M3 GTR vinge - M-tech sidelister - M-tech innstigslister - M-tech girkule - M-tech matter - Sportsratt i skinn - BMW Car Club Norway skiltramme med nye skilter - ABS - Servo - El. speil - El. vinduer - Midtarmlene Pris: 124 900,- KM: 182 000 Modell: 1992 Ute etter et trygt kjøp, kjøp denne... Endret April 13, 2017 av Desloch Gammel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato320 Skrevet Juni 1, 2006 Share Skrevet Juni 1, 2006 STRØKEN bil... det er helt sikkert.... hadde jeg ikke nettop kjøpt meg så skulle jeg kjøpt den med glede... men lykke til med salget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duÅ Skrevet Juni 1, 2006 Share Skrevet Juni 1, 2006 hvor mye er bilen kjørt?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duÅ Skrevet Juni 1, 2006 Share Skrevet Juni 1, 2006 sorry,så det nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 modell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet Juni 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2006 1992 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 æææææææ jeg vil ha den, men så var d penga da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 Nydelig bil, lykke til med salget. Den eventuelle nye eieren, kommer helt sikkert til å bli fornøyd. Hva skal du ha nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet Juni 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2006 Hva skal du ha nå da? Blir flytting til høsten, så da trenger jeg ikke bil lenger. Kjedelig å selge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet Juni 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2006 (endret) - Endret April 13, 2017 av Desloch Gammel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juni 12, 2006 Share Skrevet Juni 12, 2006 Sorry, men hvor kjøpte du leppen hen? Er det en ICC-leppe? Har planer om slik på min, serru Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet Juni 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2006 Kjøpte den brukt, men du får den på www.koed.dk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg