PK Skrevet Juni 1, 2006 Skrevet Juni 1, 2006 Var å kjørte på bane idag. Bilen var eksemplarisk. En fryd å kjøre, og mye høyere fart en tidligere på revebanen. Etter kjøringa skal vi å grille i en venns garasje, okay ikke noe dum idé, ELLER? Viser seg at vi skal kjøre i kolonne til verkstedet, folk kjører tett for å holde kolonnen hel. Da PLUTSELIG ligger det en stein i veien, rekker ikke å reagere siden bilen foran ligger nærme. Bang, smell, klakk!!!!!!! Hva FAEN?! Fulgte godt med på målere og temperatur siden vi nesten er fremme, ingenting tyder på at noe er galt. Da jeg stanser derimot, formelig fosser olja ut av bunnpanna! Flott!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Så da er det bare i skru seg ihjel på min kamerats verksted i helga. HÆÆÆÆÆLVETE! Åh, ja her er et bilde som illustrerer min situasjon.
///MoePower Skrevet Juni 1, 2006 Skrevet Juni 1, 2006 Føler med deg.. Er ikke morsomt når slikt skjer!!
Peer Skrevet Juni 1, 2006 Skrevet Juni 1, 2006 Surt:( Er det bare meg eller er bilen din SINNSYKT lav?? Coilovers?
PK Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Skrevet Juni 1, 2006 Jævla møkka-kjerreveier. Måtte alle bønder som drar stein ut i veien brenne i helvete! Så at det var en traktor vei RETT der steinen lå. Tror steinen var på størrelse med en tennisball.
Mr.Plow Skrevet Juni 1, 2006 Skrevet Juni 1, 2006 Hvis det ikke går en tennisball mellom vei og bunnpanne, må du du nesten regne med at slike ting kan skje. Ikke for å være døv, men sånn er det.
Christopher Skrevet Juni 1, 2006 Skrevet Juni 1, 2006 jaja.... klag på staten Alt med veier er deres feil om det er steiner eller hull! FYSKAM! Hva er det vi betaler skatt for?
Espen|3k Skrevet Juni 1, 2006 Skrevet Juni 1, 2006 Hvis det ikke går en tennisball mellom vei og bunnpanne, må du du nesten regne med at slike ting kan skje. Ikke for å være døv, men sånn er det. Bånnpanna på e30 ligger lavt ass, vet ikke om det er like ille på m3 men tror det? Utrolige kjedelige saker ja! Når sånt skjer er det grunn til å bli ordentlig oppgitt av norske veier...
R Andersen Skrevet Juni 2, 2006 Skrevet Juni 2, 2006 Er det en org Sport Evo? Ja, det er det og med en litt spesiell historie.
Dr_S Skrevet Juni 2, 2006 Skrevet Juni 2, 2006 Auda, disse bilene må en passe ekstra godt på imho. Men hva er det på kanalene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå