Gå til innhold

bmw 745i restaurering


Rogern
 Share

Anbefalte innlegg

Prisen du nevnte på retting lenger oppe her var jo ikke ille i det hele tatt!!! Kan ikke forstå at den er SÅÅ skada når det er så billig å rette den? :shock: Synes bilen så veldig pen ut på bilda. Så ut til å være lite rust også! Håper du blir gira igjen, for om du får til denne får du deg en kjempegod bil! 8) 745'en min har også vært kræsja på ene siden - og retta. Skal ha den i jiig jeg også bare for å sjekke om det er bra gjort.

Er det forresten Arktisblau metallic? Kunne du sjekka fargekoden i motorrommet? :P 045/5 kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2,e gangen bilopprettern var her så forandrett han mening å sa 10.000 + alle nye deler som må kjøpes. han mente også at d ville vises når panseret ble åpnet. så må sikkert sveise inn nytt frontstykke.'

kansje d bare er å skjære av frontstykke og rette den i jigg å sveise på nytt igjen selv får å få d helt strøkent.

kansje prøve et annet verksted??

er nivåregulering på disse ser jeg å på den ene sida bak er d olje og dritt over alt.. dyrt å fikse eller er d best å kobble ut og montere vanlige dempere?

er på jobb (reising) for tiden men skal sjekke fargekode når jeg kommer hjem.

hadde prøveskilt på den tidlig i vår å må si disse bilene er en fryd å kjøre. går veldig godt gjør di også.

Kongebil!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes fortsatt ikke prisen er avskrekkende jeg :o , hvis resten av bilen er veldig bra. Jeg har en snute liggende - gamletypen. Om jeg var deg ville jeg beholdt den orginal og ikke bygd om til nyetypen front osv.

Hadde vært "interessant" å sett bilder av skadene

Det skal være mulig å overhale nivåreguleringen. Har sett beskrivelser av hvordan det gjøres på nett. Det mest vanlige er nok likevel å røske ut alt å sette på vanlige dempere, slik tilfelle er for eksempel på min egen :(

Du kan høre med Lien her på forumet, som har slik nivåregulering på sin, og sikkert har litt mer innsikt i hvordan den fungerer. Er ikke sikkert det er noe alvorlig bare for det er litt lekkasje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal prøve å få tatt no bilder. d er 2-cm glippe nede mellom skjerm og dør og 1mm oppe...

den fronten du har kunne vært interessang. hva inngår?

har bare nyfronten liggende jeg og som du sier så er d vell best å holde den original.

kjenner jeg får litt lyst till å begynne... må bare få ut all e30 delene jeg har.. har 2 delebiler + en hau med deler i garasjn som tar mye plass...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...