Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

tenkte jeg skulle legge ut min 745 siden jeg ser d har vært en litt stigende interesse for e-23 i d siste!!

fikk tak i en for noen måneder siden med kræsja front. skulle bare ha motor(kjøpte bilen usett),men bilen er alt for strøken till å hugges

så nå er en 86-mod 732 innkjøpt som delebil og bilen skal restaureres.

bilen er en 1981 mod som kun har rullet 153.000km.

Roger071.jpg

Roger069.jpg

Roger073.jpg

Roger072.jpg

Roger074.jpg

Skrevet

*sikle sikle* Fikk du tak i den der i Bergensområde?

Det var bra du ikke hugget den! E23 er en undervurdert bil! :)

Har litt e23-erfaring, så om jeg kan bistå med noe så si fra :wink:

Skrevet

Om det er noe du lurer på er det sikkert bare å høre med lien, han har kjøpt seg ny 745 e23 selv nå... den er strøken, så om du vil ha noen bilder eller noe å se etter er det sikkert bare å høre med han...

Skrevet

ikke langt fra bergen nei,d var i florø. forrige eier kunne fortelle at en skipsreder hadde hatt bilen da den var ny med privatsjåfør, men hvem vet kansje hann løy så han trodde d selv :D

bilen er strøken innvendig, men d er hvit/beige velour så kunne vell ha trengt en rens

lover dere hører fra meg hvis jeg trenger hjelp!

Skrevet

har som sagt fått tak i en 86-mod delebil og ser d er gjort noen forbedringer siden 1981...

d er bredere nyrer og kortere lister

har bare bilder av listene

her er 81-listene

DSC00444.jpg

her er 86 listene DSC00446.jpg

blir litt cleanere look med 86 listene eller hva?

hva syns du?

Skrevet

Et spørsmål en e23 entusiast spør seg ofte... hehe!

visst du først skal oppgradere til facelift-fronten er det vel bare å kjøre løpet ut? men jeg ville beholdt krommspeila!

visst du mot formodning vil beholde den pre-facelift-fronten så har jeg en slik skjerm du mangler på det øvste bilde der. helt ny - ubrukt , ulakka

733ia033of.th.jpg

bmwe23front123ob.th.jpg

Jeg er nå litt svak for gamle-fronten jeg, men det er meg... :P

Skrevet

Pent! Enda fler E23 eiere :) I tillegg er dette 745 og det gjør det jo enda bedre :) Den så meget bra ut, og at kromlistene har holdt seg er jo meget positivt. At den har gått 150 000 gjør det ikke akkurat verre! Min har mot formodning gått hele 293 000, men det skal sies at den har holdt seg godt ;)

Lykke til! Jeg venter fler bilder...

Skrevet
Jeg må innrømme at jeg selv er nokså svak for gamlefronten :)

De er mye røffere spør du meg!

Her er ett par bilder av min E23 med gamlefronten:

bimmer821qp.jpg

Må si at bilen din ser meget pen ut utvendig..

Skrevet

der var endelig et bilde av begge frontene sammen ja! har leita etter d... gammel fronten er ganske gromm synes jeg og men blir nok faceliften i.o.m at jeg har kun den liggende...

bilder kommer løpende,men drar på jobb om en uke og blir borte en måned.. imens blir bilen strukket til god gammel form :shock:

den må dessverre i jigg... har fått et tilbud på 7000kr for jobben.. kun strekkes og rettes.

syntes ikke d var så ille,bare for meg og lakke og montere når jeg kommer hjem

herlig å se så mange kule 7ere!

Skrevet

Du foresten!

Du sa du hadde en delebil..

Hvilken stand er baklyktene med chrome, glass og innmat i egentlig?

Kunne gjerne tenke meg å kjøpe de av deg om du ikke skulle ha så skrekkelig mye for de..

• 2 weeks later...
  • 11 months later...
Skrevet

Bilen er fortsatt i mitt eie.. har stått urørt over ett år nå.. har hatt folk ifra bilverksted til å anslå pris på retting og bilen er mye mer skadet enn d ser ut til... den må i jigg da hele fronten er presset oppover og førerdøren går litt treigt da d har blitt trangt imellom dør å karroseri..

har vurdert å solgt den...

får jo ikke no mye får den så kansje jeg lar den stå til jeg blir gira på e23 igjen+ pengeboken tillater d.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...