Custom Edition Skrevet Juni 1, 2006 Skrevet Juni 1, 2006 Nå er jeg bra stolt! etter en laaang hard dag ble jeg til slutt pappa til en velskapt gutt som skal hete Sebastian! Det og være med på fødselen og klippe navlestrengen er en gave man ikke kan være foruten. Denne følelsen kan ikke beskrives.
propan Skrevet Juni 1, 2006 Skrevet Juni 1, 2006 Gratulerer så mye! Jeg venter i spenning selv,vi har termin nå 5 juni-5 dager til.
Custom Edition Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Skrevet Juni 1, 2006 hadde termin 6.juni vi så før du vet ordet av det er det Rett på sykehuset
Arimanni Skrevet Juni 1, 2006 Skrevet Juni 1, 2006 Gratulerer så mykje Korti me får sjå bilder av vidunderet?
Custom Edition Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Skrevet Juni 1, 2006 det blir det blir finner ikke kabelen til apparatet self men skal nok få fikset det kjapt
eriklepe Skrevet Juni 1, 2006 Skrevet Juni 1, 2006 gratulerer! Ikke glem å få inn med morsmelken at det finnes kun en bil.
Odde Skrevet Juni 1, 2006 Skrevet Juni 1, 2006 Gratulerer så mye! Samboeren min maser om at vi skal starte produksjon av småtroll, så jeg kommer vel etter snart:-) Foreløpig er vi bare på øve stadiet!
Custom Edition Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Skrevet Juni 1, 2006 Grattis. ... lengde, vekt? takker! 51cm og 3470gram
Custom Edition Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Skrevet Juni 1, 2006 gratulerer! Ikke glem å få inn med morsmelken at det finnes kun en bil. ungen er like stor i kjeft`n som meg og har trappet i seg mye morsmelk allerede og har visket noen ord i øret anngående bil allerede bestilt bilbane og motorisert4-hjuling
Schnellfahren Skrevet Juni 1, 2006 Skrevet Juni 1, 2006 Gratulerer så mye Kjøp en sånn liten BMW tråbil til han, he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå