MpA Skrevet Juni 2, 2006 Skrevet Juni 2, 2006 Heisann, jeg har et stort problem med ledningsnette mitt, jeg får IKKE strøm i baklysen eller skiltlysen bak på kjørelys, men slår jeg over tilpark lys, da lyser det bak, men frame lyser det selvsakt par. Jeg har loddet noen ledniger som var røket og da fungerte det fint. Så skulle jeg fikse dette og jeg var nedi og grislet emd noen ledninger på fører siden av døren.. så plutselig kom de tilbake, og gla ble jeg, inntil kvelden etter, forsvant de, skiftet reele set over alle ledninger sikkringer, og ingen feil, ikke faen, har ikke lys i speedometer heller. Noen som har peiling på hva dette kan være får noe, nå begynner jeg seriøst og hat dette tyske(unnskyld språket) DRITTE(dårlig dag i dag) TRENGER HJELP FORT!
MpA Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Skrevet Juni 6, 2006 TRENGER HJELP, vamreapperate sluttet og fungere på søndag og, helvete bmw dritt.... noen som har noen forslag.. BUMP
K.T Skrevet Juni 6, 2006 Skrevet Juni 6, 2006 Hei du... Har hatt nett det samme problemet selv.. Hos meg var det slik at når en hadde bryteren i parkstilling, miderste stilling, så funket alt utmerkert. Men når brytern var inne, eller ute på langlysstilling funket ikke baklysa eller instrument belysninga.. Det reele som det dreier seg om ligger under rattet, der er 3 stk om eg ikke husker heilt feil. Det reelet som styrer baklys og instument belysningen har: - 2 grønne med blåstripe (Baklys ) - 1 grå med rød stripe ( Instrument ) - 2 brune ( - ) - 1 grå med kvitstripe ( Baklys ) - 1 grå med svart stripe og 1 grå med grønn stripe( + ) Visst du tar ut reelet og legger ein lask mellom + alle utenom -, så skal di forsjellige lysa lyse.. Håper du skjønner hva jeg mener
MpA Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Skrevet Juni 7, 2006 Lask ,den var jeg ikke helt med på? Men vet du hva årsaken til dette er, skjønner meg ikke på det i det helletatt, og vet du noe om hvorfor varmeapperate har tatt kvelden, det var jo etter jeg hadde vært anig noen ledninger under der i tillegg...
K.T Skrevet Juni 8, 2006 Skrevet Juni 8, 2006 Med lask, mener jeg at du tar en liten ledningbit å legger mellom di punktene som jeg beskrev.. Hva som egentli er galt, kan jeg dessverre ikke svare på.. Prøvde å bytte dette reelet med helt nye, og det hjalp lite.. Men det skal som sagt lyse når du gjør dette me den ledningbiten, visst ikke er det noe galt med ledningene frem til de ulike lysa..Når det gjelder varmeapparetet, så er det enklest å plukke ut brytern som du styr farten på vifta 1,2,3 osv.. Der går det an å måle med et måleinstrument om det er strøm frem til brytern. Visst ikke det er det noe galt med ledningene frem til brytern, visst det er strøm der, kan det være selve viftemotoren.. Men har du godt over alle sikringene å sett at di er hele? Er lett overse visst en berre ser på di ovenfra og ikke plugger ut hver enkel...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå