Towwy Skrevet Juni 3, 2006 Skrevet Juni 3, 2006 Jeg har en 320i e30 -84 stående, som jeg tror det er noe lureri med. I følge vognkortet så skal bilen være brun, den er sølvgrå. Men den er lakkert sølvgrå for ikke mange år siden, men fargen under er rød, og farge koden i motor rummet er også en rød farge. Rammenummeret som står på skiltet som er poppet fast i fronten stemmer med vognkort. Men det jeg lurer på er hvilke andre plasser finner man rammenummeret? Tenkte å se om det sto ett annet nummer der. Men klarer ikke å finne flere steder i full fart. Er det enkelt å bli oppdaget om man kjører med falske skilt på en tilsvarende bil? Viss man bare flytter over denne plata? Jeg tør ikke å bruke bilen før jeg har funnet ut om nummeret er riktig. Eller er det liten sjangs for å bli oppdaget?
Towwy Skrevet Juni 3, 2006 Forfatter Skrevet Juni 3, 2006 Ok, da må jeg sjekke om jeg finner det senere idag.
stian329 Skrevet Juni 3, 2006 Skrevet Juni 3, 2006 Det står 5 steder på E30 men jeg vet ikke hvor de siste er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå