cornelius Skrevet Juni 3, 2006 Share Skrevet Juni 3, 2006 I ettermiddag så jeg en fin sølvgrå e21 323 på prøveskilter m/til salgs lapper i bakrutene ved lyskrysset atme meieriet.. vist noen vet noe om denne bile, hyl ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Juni 3, 2006 Share Skrevet Juni 3, 2006 Si du ifra til meg om du finner info!! Er på jakt etter en ny BMW helst E21!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1117194 kanskje denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maloi Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 Han som eier den heter Frode Larsen. Kompis av meg! den er strøken den E21`a.. og han blir ikke å selge den til noen som ikke blir å ta vare på den ! 91735518 er nr hannes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 Han som eier den heter Frode Larsen. Kompis av meg! den er strøken den E21`a.. og han blir ikke å selge den til noen som ikke blir å ta vare på den !91735518 er nr hannes Hei, ringer han i morgen den dag! Er som sagt fra Nordreisa. Er på jakt etter en strøken E21! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 glemte å nevne at jeg er en E21 entusiast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2006 synes du er litt frekk no Patrick B, er faktisk en grunn til at jeg spør etter info om denne bilen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a-olsen Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 Da blir det vel en spennende budrunde da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 Er i grenseland dette ja Pat.. Lag deg en egen kjøpe bil post... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 synes du er litt frekk no Patrick B, er faktisk en grunn til at jeg spør etter info om denne bilen!! ta det med ro, var ikke ment helt alvorlig her, skjønner at du er inntresert i den, men den har jeg sett på autodb og har vurdert å ringe på den, men venter på svar fra en nede i hordaland som jeg er meget intressert i, og er den ikke solgt i dag så blir det muligens den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2006 sorry Patrick, ble bare litt frustrert.. uansett så har jeg prøvd og ringe, men han svarete bare på sms at han skulle ringe tilbake.. har ikke hørt noe mer fra han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 sorry Patrick, ble bare litt frustrert.. uansett så har jeg prøvd og ringe, men han svarete bare på sms at han skulle ringe tilbake.. har ikke hørt noe mer fra han Hei, ja visste jo ikke at det var den som var på autodb det var snakk om, ringte flere ganger på en i forrige uke, og han svarer alldri, så blir irritert da folk som selger bilen aldri tar telefonen, tror jeg gir opp den bilen. Har snakket med en i tromsø som skal selge en E30. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2006 fin bil den e21`n da, men virker jo nesten ikke som han er intresert i å selge så på en e30 325 i dag (ligger ikke ute på nettet) kjente en som eide den for et par år siden, da var den strøken, i dag var den et sørgelig syn synd at slikt skjer med de gamle bilene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 fin bil den e21`n da, men virker jo nesten ikke som han er intresert i å selge så på en e30 325 i dag (ligger ikke ute på nettet) kjente en som eide den for et par år siden, da var den strøken, i dag var den et sørgelig syn synd at slikt skjer med de gamle bilene.. jasså Hvilken stand var den E21 i da? hel og pen`? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2006 så den bare i noen minutter i går da, men så ut som den hadde rulla ut fra fabrikken for noen uker siden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå