Gå til innhold

Finne en bil i Tromsø!

Share

Anbefalte innlegg

Han som eier den heter Frode Larsen. Kompis av meg! :) den er strøken den E21`a.. og han blir ikke å selge den til noen som ikke blir å ta vare på den !

91735518 er nr hannes :)

Hei, ringer han i morgen den dag! Er som sagt fra Nordreisa. Er på jakt etter en strøken E21! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes du er litt frekk no Patrick B, er faktisk en grunn til at jeg spør etter info om denne bilen!!

ta det med ro, var ikke ment helt alvorlig her, skjønner at du er inntresert i den, men den har jeg sett på autodb og har vurdert å ringe på den, men venter på svar fra en nede i hordaland som jeg er meget intressert i, og er den ikke solgt i dag så blir det muligens den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sorry Patrick, ble bare litt frustrert.. :oops:

uansett så har jeg prøvd og ringe, men han svarete bare på sms at han skulle ringe tilbake.. har ikke hørt noe mer fra han 8)

Hei, ja visste jo ikke at det var den som var på autodb det var snakk om, ringte flere ganger på en i forrige uke, og han svarer alldri, så blir irritert da folk som selger bilen aldri tar telefonen, tror jeg gir opp den bilen. Har snakket med en i tromsø som skal selge en E30. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fin bil den e21`n da, men virker jo nesten ikke som han er intresert i å selge :lol:

så på en e30 325 i dag (ligger ikke ute på nettet) kjente en som eide den for et par år siden, da var den strøken, i dag var den et sørgelig syn :cry:

synd at slikt skjer med de gamle bilene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fin bil den e21`n da, men virker jo nesten ikke som han er intresert i å selge :lol:

så på en e30 325 i dag (ligger ikke ute på nettet) kjente en som eide den for et par år siden, da var den strøken, i dag var den et sørgelig syn :cry:

synd at slikt skjer med de gamle bilene..

jasså :) Hvilken stand var den E21 i da? hel og pen`?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...