Øystein E30 M3 Skrevet Juni 3, 2006 Share Skrevet Juni 3, 2006 Nå er det endelig slutt på "subbingen" Marius,mer kjent som valsespesialisten har i dag valsa hjulbuene bak på min E30 M3 og jeg er kjempe fornøyd!! Jeg var litt skeptisk til valsingen etter å ha sett mange forferdelige valser rundt om, men det var ingen grunn til bekymring!! Marius valset akkuratt så mye som var nødvendig (som heldigvis ikke var så mye) så det er nesten umulig å se at noe er blitt gjort Jeg er MEGET fornøyd med jobben han gjorde og anbefaler han på det sterkeste! Var jo et forferdelig dårlig bilde dette da men Her er han vertfall i full gang! Som dere ser,meget vanskelig å se at noe er gjort: Vell..jeg får vell slenge på ett bilde an hele gulle mitt også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Juni 3, 2006 Share Skrevet Juni 3, 2006 Ser jo bra ut dette! Hvordan er det valsing egentlig fungerer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 3, 2006 Share Skrevet Juni 3, 2006 Hva tar han i kroner og ører? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Juni 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2006 Hva tar han i kroner og ører? 750kr pr. hjulbue! Absolutt verdt pengene!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Juni 3, 2006 Share Skrevet Juni 3, 2006 Mener det var han som valset hjulbuene til en e46'en til en fyr her. og jeg kan bare si at det er sykt pent resultat.. og det visest ikke at det har vært gjort noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juni 3, 2006 Share Skrevet Juni 3, 2006 Er det btw Marius som drar land og strand rundt, eller er det flere fra hans/det firmaet? Dvs.... Vil evt kvaliteten på resultatet varierer, hvis det er flere folk som drar rundt, og da være om man er *heldig* eller *uheldig* på hvem man får til å valse for en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Juni 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2006 Ja slik jeg forsto det så er det bare han! Som du sier her så driver han å reiser land og stand ja "Valsespesialisten" er bare ett firma han har på siden av den vanlige jobben! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 Ble kjempe bra resultat, bra valg av felger også! Gratulerer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 Hørt mye forskjellig om valsing, tenker da spesielt på hvor mye man kan dra ut før man kan risikere at lakken sprekker? Noen sier at man kan dra ut litt, andre tør ikke prøve en gang... Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cigarette Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 Høres kjempebra ut for han skal valse mine baksjermer neste helg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2006 Ja er det en som kan få det bra så er det nå han! Nå var det riktig nok ikke mange millimetrene jeg trengte å valse,hjelpte mye med bare å legge den kanten på innsiden! Men jeg er vertvall veldig fornøyd med service og alt! Du skulle ha på de 18` Superstar felgene du sant? Er en smule misunnelig på de ja Er det mye du må valse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå