Gå til innhold

Meget fornøyd med valsespesialisten:)

Anbefalte innlegg

Nå er det endelig slutt på "subbingen" :D

Marius,mer kjent som valsespesialisten har i dag valsa hjulbuene bak på min E30 M3 og jeg er kjempe fornøyd!! :D

Jeg var litt skeptisk til valsingen etter å ha sett mange forferdelige valser rundt om, men det var ingen grunn til bekymring!! Marius valset akkuratt så mye som var nødvendig (som heldigvis ikke var så mye) så det er nesten umulig å se at noe er blitt gjort :D Jeg er MEGET fornøyd med jobben han gjorde og anbefaler han på det sterkeste!

Var jo et forferdelig dårlig bilde dette da men 8) Her er han vertfall i full gang!

Photo-0168.jpg

Som dere ser,meget vanskelig å se at noe er gjort:

Photo-0170.jpg

Vell..jeg får vell slenge på ett bilde an hele gulle mitt også :D

119-1912_IMG.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det btw Marius som drar land og strand rundt, eller er det flere fra hans/det firmaet?

Dvs.... Vil evt kvaliteten på resultatet varierer, hvis det er flere folk som drar rundt, og da være om man er *heldig* eller *uheldig* på hvem man får til å valse for en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er det en som kan få det bra så er det nå han! Nå var det riktig nok ikke mange millimetrene jeg trengte å valse,hjelpte mye med bare å legge den kanten på innsiden! Men jeg er vertvall veldig fornøyd med service og alt! Du skulle ha på de 18` Superstar felgene du sant? Er en smule misunnelig på de ja :D Er det mye du må valse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...