Aama_Racing Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/06/03/467991.html "Plutselig tok Saaben en U-sving eller brekksladd og ga full gass mot politibilen fra Skien, som da sto nesten i ro, og braste rett inn i fronten på den i høy hastighet, sier Danielsen." bare lurer jeg altså, hvordan greier man å plutselig ta en brekksladd med en Saab 900? har ikke den brekka på fremhjulene eller har jeg hørt feil?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edition Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 bare lurer jeg altså, hvordan greier man å plutselig ta en brekksladd med en Saab 900? har ikke den brekka på fremhjulene eller har jeg hørt feil?? hehe.. trodde det jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cilius66 Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 HAHA, Meget feil begge to.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 SAAB er helt feil!! Så feil man kan få blitt hehe Feilhjulstrekk på ALLE biler. FeilhjulsBREKK. Stygt utssende (synes JEG) osv. Hva skal en SAAB med bakhjul egentlig? Noen funksjon i det hele tatt? Det eneste som er riktig med SAAB (hvertfall de eldre, vet ikke hvordan det er med de nye) er at motoren står riktig vei (Men likevel har feilhjulstrekk:P ) Det jeg ikke frstår helt med SAAB er at de skal ha et slikt sportslig image (hvertfall det jeg alltid har hatt inntrykk av) med store turbomotorer og sånt skal ha feilhjulstrekk!?!? Feilhjulstrekk er vel den største dreperen av sportslige kjøreegenskaper som finnes.... *puste* fikk ut litt aggresjon mot feilhjulstrekk der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 SAAB har brekket på bakhjula. Det vet jeg etter en snøfylt vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 Saab 99 og 900 (fram til -88 ) har brekket på forhjulene ja..dritskummelt om man ikke er klar over det og vil brekke litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 "Plutselig tok Saaben en U-sving eller brekksladd og ga full gass mot politibilen fra Skien, som da sto nesten i ro, og braste rett inn i fronten på den i høy hastighet, sier Danielsen." for en syk fyr! NO FEAR!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 Noen som har sett litt mye på tv og action filmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dannis Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 han tar jo bare igjen mot politie for alle oss andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulsen Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 SAAB er helt feil!! Så feil man kan få blitt heheFeilhjulstrekk på ALLE biler. FeilhjulsBREKK. Stygt utssende (synes JEG) osv. Hva skal en SAAB med bakhjul egentlig? Noen funksjon i det hele tatt? Det eneste som er riktig med SAAB (hvertfall de eldre, vet ikke hvordan det er med de nye) er at motoren står riktig vei (Men likevel har feilhjulstrekk:P ) Det jeg ikke frstår helt med SAAB er at de skal ha et slikt sportslig image (hvertfall det jeg alltid har hatt inntrykk av) med store turbomotorer og sånt skal ha feilhjulstrekk!?!? Feilhjulstrekk er vel den største dreperen av sportslige kjøreegenskaper som finnes.... *puste* fikk ut litt aggresjon mot feilhjulstrekk der Syns du skal jekke deg ned her litt! Ta feks saab 9-5! Har du prøvt en? Sannsynligvis ikke, for da hadde ikke du sagt noe negativt om den. Ekstremt nydelig å kjøre. Du skal lete lenge etter en bil i samme prisklasse som er like god å kjøre. Få bmw'er kan matches der. Sorry OT. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 Der er jeg veldig uening med deg. Har kjørt en '05 9-5 og en '05 9-3 og ingen av disse bilene kan måle seg med diverse '05 Bmw'er. Etter min mening selvfølgelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 SAAB har brekket på bakhjula. Det vet jeg etter en snøfylt vinter Det gjeld i allfall ikkje alle saab'ar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 Hvis man ser på bildet, så står jo Saab'en på høyre side av veien, altså riktig vei. Mens Landcruiser politibilen står på feil side av veien, i feil fil med andre ord. Indikerer ikke det at Politiet (igjen) har kjørt inn i den andre bilen? Brekksladd midt på veien, for så og kjøre rett mot politiet Høres suspekt ut spørr du meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 Hvis man ser på bildet, så står jo Saab'en på høyre side av veien, altså riktig vei. Mens Landcruiser politibilen står på feil side av veien, i feil fil med andre ord. Indikerer ikke det at Politiet (igjen) har kjørt inn i den andre bilen? Brekksladd midt på veien, for så og kjøre rett mot politiet Høres suspekt ut spørr du meg Det har vel seg sånn at SAAB'n prøvde og dra tilbake andre veien og politet bare svingte over i andre feltet og stoppet bilen. Sånn jeg ser det, brukte politiet bilen som en sperring da de så at SAAB'n snudde og SAAB'n valgte og kjøre i sperringen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 Det har vel seg sånn at SAAB'n prøvde og dra tilbake andre veien og politet bare svingte over i andre feltet og stoppet bilen. Sånn jeg ser det, brukte politiet bilen som en sperring da de så at SAAB'n snudde og SAAB'n valgte og kjøre i sperringen. Ja det kan jo hende det var slik det skjedde, ble kanskje litt revet med, med tanke på Tr.heim's politiets WRX. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå