///M Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 Kjører bil idag, hadde full bil med kompiser, kjører i 80 plustelig kommer det en måke og jeg råbremser for å ikke kjøre den ned samt unngå skader på bilen, fikk til det, et par minutter gjentok det samme seg igjen og etter 1times tid skjer det samme igjen. 3ganger på rad på samme dag under 1time, er det mulig, heldigvis ingen skader. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 Uflaks, men jeg kom just hjem siden en kamerat av meg var langt vekke (vennesla) da han skulle kjøre en kompis hjem. Så kjørte han på en stein tror vi. Det smalt godt ihvertfall, å han punkterte på både høyre bak og for hjul. Vi kjørte opp så han kunne hive i no skum, men det hjalp lite, så vi lå i 10km/t i 5-10 minutter til nærmeste bensinstasjon for å etterfylle luft. Plutselig siger det bare ut en plass, men det kommer ikke ut noe skum fra selve dekket. Jeg legger meg ned å kikker under å ser at hele felgen er slått 1-2 cm opp en plass Uflaks. Så vi måtte sitte 6 STORE gutter i bimmeren ifra Vennesla til Kr.sand :\ satt kun på en rompeball for å si det sånn :\ Stakkars han med bilen. Han har ikke råd til nye felger, å han må betale for turen opp, felgen å han som kjøpte skum. Huff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dannis Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 de måsene skulle møtt på meg når jeg hadde den gamle opel'n min, hadde vært 3 måser mindre å tenke på da tok 10-15 på en sommer, og bare halvparten var med vilje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå