j0lle Skrevet Juni 4, 2006 Skrevet Juni 4, 2006 Hei Koblet opp et "ettermointeringssett" til min Compact. Problemet er at tåkelysene fungerer ikke med mindre kjørelysene er aktivert. (derfor ulovelige, da kun parklys + tåkelys er lov). Er det fordi bryteren ikke får strøm før kjørelysene er på? Hvordan kan jeg endre dette til at tåkelysene fungerer samtidig med parklys? Takk for alle svar
kabeldeigen Skrevet Juni 4, 2006 Skrevet Juni 4, 2006 Du skal vel jumpe en kabel bak på hovedbryteren til lysene,det gjorde jeg, da jeg ettermonterte lys i min gamle bmw. Men grøftelys bryteren skal ha strøm da. Slik at når du kjører med kjørelysene på, kan du velge om grøftelysene skal være av eller på
ChrZZ Skrevet Juni 4, 2006 Skrevet Juni 4, 2006 Hvor kjøpte du dette ettermonteringssettet? jeg kjøpte mitt på koed.dk, og fikk tilsendt en LATTERLIG bra manual av Daniel på PDF. Var rett frem og alt virket fra første stund.
j0lle Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Skrevet Juni 4, 2006 kjøpte mitt på Motor Teknikk eller.no Fikk en helt grei bruksanvisning jeg oså.. Er ikke sikker på om det faktsik skal være sånn.. Fungerer ditt kit med bare parklys Chrzz?
ChrZZ Skrevet Juni 4, 2006 Skrevet Juni 4, 2006 Alt fungerer som det skal, j0lle. Akkurat som om jeg hadde hatt det installert i bilen fra fabrikk. Enten så har du fulgt bruksanvisnignen feil, eller kanskje den er dårlig, eller bare det at ikke alle ledninger følger med, etc etc. Er jo bare å koble korrekte ledninger under sikringsboksen, samt i vribryteren på tåkelyset. Ganske enkelt. Bare å ha tungen rett i munnen og følge bruksanvisningen slavisk.
j0lle Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Skrevet Juni 4, 2006 Har nok koblet riktig.. Compact har andre brytere enn cupe osv.. Jeg har en bryter for park\kjøre lys på venstre siden av rattet. På høyresiden har jeg samme bryter, som fungerer til tåkelys og grøftelysa Tror nesten det er slik at bryteren på høyre side ikke får strøm, før bryteren på venstre er aktivert på kjørelys! Hvis ikke andre har noen skarpe meninger da
j0lle Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Skrevet Juni 7, 2006 Da er det fikset. var bryteren på høyre side som måtta ha strøm ved parklys. Målte bare ut hvilken kabel som gav strøm ved bryter 1 stod i stilling til parklys, og koblet denne til strømmen til bryter 2. Så nå er alt fin fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå