Hhenrik Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 Hva ligger forsikringa på en e36 m3? delkasko og full kasko med 75% bonus og tillatt med fører under 25... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nissan Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 gå inn på postbanken.no.... de forsikrer alt.. blir ikke dyrt med 75 % bonus . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2006 har totalforsikring i if, og har lite lyst å skifte selskap igjen. Sitter offshore, så bare lurte på om noen har forsikra sin m3 med de samme specs`a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 Betaler 6155.- i året for min M3GT (det var samme pris, enten det var 3,0 3,2 eller GT) hos gjensidige. Full kasko, 70% bonus, og 8000km. Men kun brukere som har hatt førerkort i mere en 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2006 hehe, det er liksom akkurat den Nå er jeg bare 21 år hehe, så blir vel en smule dyrere for meg, men men, det er jo tross alt "bare" penger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 Men som nevnt over her, så skal vistnok Postbanken være ganske rimelige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 Postbanken er veldig billig. For moro skyld sjekker jeg ofte priser på div. biler. For noen dager siden sjekket jeg en E46 M3. I et gitt tilfelle må jeg ut med ca 12 000 for en E46 M3 som står på faren min, alle brukere tillatt, full kasko og 50% bonus. Kjørelengde er 16 000km og egenandel er på 10 000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå