Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig å høre godt slike skvulpelyder fra bensintanken? Er av å til jeg hører det skikkelig godt..Eller kan det være noe annet?

Skrevet

Har lest tidligere at E36 ofte kan ha kanalene fulle av vann.. Jeg selv har aldri hørt skvulpelyder fra tanken i hverken E36 eller E46

Skrevet

Ja, jeg syntes det også varierer på hvor mye bensin man har i tanken. Som regel når den er en del full ja (som ballder sier). Er vel bare å huske på å teste litt når du har ca 3/4 tank, og når du har lite på tanken. Så har du jo svaret ;)

Skrevet

De er de pluggene man normalt tar ut når man skal bruke jekken som følger med bilen? Eller er det noen andre plugger du snakker om?

Skrevet

jeg hadde det når jeg hadde lite bensin, og jeg fylte nå tideligere i dag , 45 liter.. lyden er der fortsatt.. skal ut å se om det kommer vann ut i fra jekkfestene..

Skrevet

nei der var det rimelig tørt gitt :P men skulle tro det lå noe vann der.. hører det klart fra venstre siden..

Skrevet

Må bilen da stå i en helling for at det skal renne ut? Alt, isåfall? Hvor er dem plassert hen?

(sorry maartn for litt halvveis OT)

Skrevet

chrzz: du er jo on topic for min del;D ahh, trodde det var proppene til orginal jekken jeg? Hvordan løser jeg de andre proppene da? Hvilke propper igrunn? De gummiputene (jekkepunktene) ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...