Kristov Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpower20 Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 Azev: finnes det papirer med felgene? Med tanke på feil ET kontra orginal? Noen problemer med tanke på godkjenning/få inn i vognkort? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2006 Azev: finnes det papirer med felgene? Med tanke på feil ET kontra orginal? Noen problemer med tanke på godkjenning/få inn i vognkort? Jeg har ikke noe papirer nei. For framfelgene kan det derimot lastes ned fra http://www.azev.de/ Bakfelgene ser det ut til at du må bestille papirer for til 35 euro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpower20 Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 Ja, ok. Garantert inget kast eller store skader? Mulig å få sett noen bedre bilder? Hastesalg? Meget intressert men får ikke lønn før 20.juni og eventuell henting kan ikke finne sted før tidligst 24. i oslo/sandvika området. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2006 De ser hele og fine ut og han jeg kjøpte bilen av sa heller ikke noe om at de er skadet. Jeg merker ikke noe vibrasjoner eller liknende når jeg kjører i hvertfall. Det er ikke så mye annet å se enn det klarlakksslippet på felgene, skulle jeg beholdt de ville jeg fjernet all klarlakken og blankpolert ytterkanten evt. hele felgen. Skal prøve å ta noen ekstra bilder. Hastesalg er det absolutt ikke da dette er noen av de fineste felgene til E30 som passer rett på uten spacere osv. Men først til mølla... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpower20 Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 Så sant så sant. Jaja, du får se om du får på plass noen bilder etterhvert. Azev er noe av det flotteste man kan få på en E30 ja. Så kunne godt tenkt meg noen slike. Men men, mange fisker i havet hvis dem er solgt innen 24. EDIT: Sikker på at felgene bak er ET20? Fant bare Type C og Type M med ET20 på den siden, men det er Type A med ET13? (8 1/2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2006 Vet ikke hva det er bak, men det subber ikke med uvalsede skjermbuer på min bil i hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superted Skrevet Juni 5, 2006 Share Skrevet Juni 5, 2006 Er 4000 et greit bud for de azev felgene el? Hvis det er så bra som du sier.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2006 Er 4000 et greit bud for de azev felgene el? Hvis det er så bra som du sier.. Det er et greit bud, men de selges ikke for det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superted Skrevet Juni 5, 2006 Share Skrevet Juni 5, 2006 du får si ifra da:) Da får du solgt de med en gang ihvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpower20 Skrevet Juni 5, 2006 Share Skrevet Juni 5, 2006 Feite felger jah Ikke så galt med flassing heller. Er det den værste felgen? Du har forøvrig et bud på 5000 til 24. Så ikke selg dem for mindre ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2006 Feite felger jah Ikke så galt med flassing heller. Er det den værste felgen? Du har forøvrig et bud på 5000 til 24. Så ikke selg dem for mindre ihvertfall Begge bakfelgene er nok like "ille", forfelgene har mindre flassing fordi de også har mye mindre område med polert felgbane. Jeg synes det er noe tull med denne klarlakken da den minste steinsprut vil slå hull og så får du den flassingen/irringen. Men det er vel for at folk skal slippe å polere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bakken Skrevet Juni 8, 2006 Share Skrevet Juni 8, 2006 hei er intresert i azev felgene. fint om du kunne ringe meg på 47394661 HAR PENGER!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå