Eika Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 jeg skal selge båten og kjøpe meg en husaberg 400-650 nå.. noen som har erfaring med en sånn her inne ? åssen supermotard felger pleier folk og bruke ? hvor er det muligt og få kjøpt trimcam osv osv evt tips om andre heftige crossere/supermotard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 kan ikke si jeg har så mye erfaring med husaberg! men kjenner noen som kjører en del super motard.. de kjører suzuki drz 400 husquerna 610 og ktm! husker ikke hva den KTMen heter, men mener det er litt over 500ccm! den KTM en går noe sinnsykt bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2006 er den ktm'n 2takt eller 4takt ? noen som vet hvor mye sykkellappen koster? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 Litt O.T dette men... KTM en er 4 takt... d er alle som j skrev om! tror nok du må regne med allefall 15.000 får mc lappen gitt! hvis du ikke har kjørt mye mc fra før da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2006 jeg har kjørt rimelig aktivt trial og motorcross i 11år så syns jeg kan kjøre rimelig bra.. har mest sannsyneligt bytta båten mot en 03mod husaberg 650 nå med crosserdekk og supermotard dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 de jeg kjenne å det har motart og corss dekk... kjører over alt og hele tia! de var sånne harley gutter før, men så kjøpte de seg super motard sykkler og cross dekk.. så harley ene har ikke vært brukt på 3 år! har ikke sykkel lappen selv, men har en yz 125, også har jeg nesten over 5km med skogs vei og ett jorde med 2 hopp og dosert sving... så det er gøy med sykkel gitt! lyst på lappen og motard sykkel selv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2006 da må du få satt igang og kjøre noen løp på bane det er først da du får pressa deg selv og får noen virkelige utfordringer hvis du vil være blandt topp10 eller få pokal plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 da må du få satt igang og kjøre noen løp på bane det er først da du får pressa deg selv og får noen virkelige utfordringer hvis du vil være blandt topp10 eller få pokal plass hehe, tror ikke jeg ska ut på noe bane gitt! kjører kun får morro skyld!jeg har ikkno utpå en bane å gjøre! kjører får å ha det gøy å få "raset av meg"! jeg er heller ikkno god til å kjøre.. bare kjører får morro skyld, også har jeg så mange jorder å skogsvei og grus vei å kjøre på er gøy d også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 Husker ikke hva den KTMen heter, men mener det er litt over 500ccm! 525 exc. Hadde en 660 smc for sommeren 2004 og halve 2005. Motard er bare konge. Kjøp en ferdig rigga motard. Må nesten regne med 5 til 10 lapper for et hjulsett til motard. 17/6,5" bakfelg på den jeg hadde. minnes jeg rett, så var det 17/4" foran. Solgte driten pga. havari en og en halv gang. Garanti første gang. (lageret på hovedaksel gir som tok kvelden) Solgt før totalhavari andre gang. Nå fyker jeg rundt på en strippa 93 mod fzr 1000. Finnes ikke morro i forhold til motard. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 525 exc. stemmer det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2006 hva er det som må til for og holde den vedlike hele tiden a ? en kamerat snakka om atte jeg måtte stramme no ventil greier hver 25time og no andre greier.. er så lenge siden han sa det så husker ikke helt noen som vet hva som er forskjell på 525 exc og 525 sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 sx er vel en enduro utgave. exc er motard. Driten med dem alle er at det er hyppige oljeskift på dem. På smc'n jeg hadde var det hver 50 mil eller 250 timer minnes jeg. Den hadde to filter. Derfor "lang" intervall. De fleste andre ekte motarder har vel intervall liggende på ca 50 timer. (husker ikke i farta) Ca 5-10 mil. Kan love deg at du blir lei av det der. Men ikke drit i og skift olja hyppig om du skaffer deg en. Da holder det ikke lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2006 oljeskift er ikke mye stress da.. bruker heller 10-15min på og bytte olje enn noen dager med verktøy i handa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 Sant det. Men tru meg. Du blir lei når gutta drar av med en power wheelie, mens du står igjen og bytter filter og olje. Ikke ta de intervallene mine for helt god fisk da. En stund siden jeg stressa med motard. Søk litt på google. Foreksempel så enkelt som "intervall oljeskift motard" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2006 Takk for tipset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå