haakon Skrevet Juni 4, 2006 Skrevet Juni 4, 2006 tenker på gummilista som går rundt hele og sitter på karoseriet og ikke selve døra. er hul inni og sitter limt??. denne er slitt istykker på førersiden av forrige eier. synes vindsuset er litt vel påtrengende i en ellers komfort bil så kanskje det vil hjelpe å bytte disse hvis mulig? høres ut som det støyer mest øverst ved vinduet og høres godt i motorveisfart når stereon er av(når feks svigers sitter baki). suset blir først prekært over 140 men jeg legger merke til det og iriterer meg over det i lavere fart også
Ballder Skrevet Juni 4, 2006 Skrevet Juni 4, 2006 Guff på med musikk!! Over 140 ække svigers med alikevell!! *ler* Skal være og bare dra av den. (E34) Vipp og lirk litt, så ser du hvordan den ser ut. Den er bare presset på falsen rundt om.
bjalle Skrevet Juni 5, 2006 Skrevet Juni 5, 2006 Du får kjøpt nye hos nærmeste bmw forhandler,alle typer lister på bilen er utskiftbare.
Stephan.s Skrevet Juni 5, 2006 Skrevet Juni 5, 2006 Har samme problem på min e34, men jeg skylder atm på at det er slark i dørhengslene. Har ikke bytta dem enda, men jobber med saken. Prøv og løft dåra oppover når den står på vidt gap, og se om det er mye dødgang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå