Stian Børresen Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 på tur hjem fra jobb ikvell (23:20) så var veien sperra og en Z3 sto på redningsbilen..bilen hadde truffet autovernet og revet opp 2 tykke trepåler og flytta autovernet drøyt en meter mot et lite stup.. hvordan det gikk med sjåføren aner jeg ikke, men bilen var ihvertfall ikke fin.. Beklager dårlig bilde=\ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 Oj.. Dette så ikke mye bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 Uff, ikke bra... Hva kan vært årsaken til det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 Uff... Det der ser ikkje bra ut Men ut fra skadene på bilen så vil eg tippe at sjoføren er uten livstruande skader... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2006 den svingen dette skjedde i er en rimelig kvass venstresving som er genial å legge bilen litt brei i, siden bilen eies av en ungdom kan det jo tenkes at det er det som er skjedd her.. men skal ikke dra noen forhastede konklusjoner. bilen så penere ut på bildet enn i virkeligheten Blir vel neppe en billig affære på verkstedet det der ser det ut som.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 Ahhh. Trist syn. Men det ser garantert verre ut enn det er. Tror den trenger mye nytt blekk,plast,glass og litt radiotor tett. Så er den klar for lakk den der. Hehe. Ser bare ut som det meste gikk utover ting som lot ramma være i fred. Tør jeg tippe at bilen var stjålet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2006 nei, bilen er nok ikke stjålet;) var broren til en venn av lillesøstra mi sin..tror han nettopp har kjøpt den. jævlig kjedelig med ny bil som varer en liten stund etter kjøp..=\ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 Det har desverre sine grunner at slikt skjer. Men ja. Føler med og for han. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 den svingen dette skjedde i er en rimelig kvass venstresving som er genial å legge bilen litt brei i, siden bilen eies av en ungdom kan det jo tenkes at det er det som er skjedd her.. men skal ikke dra noen forhastede konklusjoner. bilen så penere ut på bildet enn i virkeligheten Blir vel neppe en billig affære på verkstedet det der ser det ut som.. tror nokk det den blir spiker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 Satser på at han hadde kasko! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 Hadde sikkert kasko på en slik bil ja. Men spiker. Neppe!. Den bilen der tror jeg vi ser på veien igjen. Kan ikke du B0rre følge litt med og gi litt info om hva som skjer/har skjedd da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2006 nå har jeg fått litt mer info om det som skjedde, var tydligvis et rådyr som var kommet løpende i veibanen som gjorde at eier av bilen gjorde en unnamanøver som ble årsaken til at bilen traff autovernet. det skal tilsynelatende gå bra med fører av bilen men framtiden av Z3'n er vanskelig å si noe om enda. etter det jeg har fått med meg så har han kasko på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Juni 5, 2006 Share Skrevet Juni 5, 2006 eller kanskje det var Jens Bånd... Uansett ikke noe hyggelig å krasje, men tipper det gikk ganske greit med fører.. autovern er ikke akkurat som å møte veggen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Juni 5, 2006 Share Skrevet Juni 5, 2006 Jeg sier bare kasko... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Juli 19, 2006 Share Skrevet Juli 19, 2006 Z3 1.8i er snart færdi fikset opp. Den står på verkstedet til far min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå