Gå til innhold

uheldig møte med autovernet ikvell..(z3 cab)

Anbefalte innlegg

på tur hjem fra jobb ikvell (23:20) så var veien sperra og en Z3 sto på redningsbilen..bilen hadde truffet autovernet og revet opp 2 tykke trepåler og flytta autovernet drøyt en meter mot et lite stup.. hvordan det gikk med sjåføren aner jeg ikke, men bilen var ihvertfall ikke fin..

Beklager dårlig bilde=\

dsc002415yg.th.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den svingen dette skjedde i er en rimelig kvass venstresving som er genial å legge bilen litt brei i, siden bilen eies av en ungdom kan det jo tenkes at det er det som er skjedd her.. men skal ikke dra noen forhastede konklusjoner. bilen så penere ut på bildet enn i virkeligheten :?

Blir vel neppe en billig affære på verkstedet det der ser det ut som..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahhh.

Trist syn.

Men det ser garantert verre ut enn det er.

Tror den trenger mye nytt blekk,plast,glass og litt radiotor tett. Så er den klar for lakk den der.

Hehe.

Ser bare ut som det meste gikk utover ting som lot ramma være i fred.

Tør jeg tippe at bilen var stjålet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den svingen dette skjedde i er en rimelig kvass venstresving som er genial å legge bilen litt brei i, siden bilen eies av en ungdom kan det jo tenkes at det er det som er skjedd her.. men skal ikke dra noen forhastede konklusjoner. bilen så penere ut på bildet enn i virkeligheten :?

Blir vel neppe en billig affære på verkstedet det der ser det ut som..

tror nokk det den blir spiker! :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har jeg fått litt mer info om det som skjedde, var tydligvis et rådyr som var kommet løpende i veibanen som gjorde at eier av bilen gjorde en unnamanøver som ble årsaken til at bilen traff autovernet. det skal tilsynelatende gå bra med fører av bilen men framtiden av Z3'n er vanskelig å si noe om enda. etter det jeg har fått med meg så har han kasko på bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...