krza Skrevet Juni 5, 2006 Skrevet Juni 5, 2006 Har fått noen virkelig stygge fæle og store riper i siden på bilen min.. Det er hovedsakelig på døren, og det vises svært godt på min svarte bil! Dette vil jeg få ordnet så fort som absolutt mulig, og jeg vurderer å lakke hele bilen nå, siden lakken ikke var så veldig pen fra før av. Er ikke så veldig fan av å lakke bare døren pga. fargeforskjell. Er det noen som har en viss peiling om hva en slik jobb vil koste? Eller har noen gode tips generelt om hva jeg bør gjøre for å fikse dette?
javewl Skrevet Juni 5, 2006 Skrevet Juni 5, 2006 pusser du bilen ned selv, koster det rundt 7-8000kr. Da maskerer de og sprøyter bilen utenpå.
mhane Skrevet Juni 5, 2006 Skrevet Juni 5, 2006 Vurderer dette jeg også siden jeg har mye steinsprutskader. Noen som kan anbefale steder i Bergen med tanke på pris/kvalitet hvor dette kan gjøres.
Christopher Skrevet Juni 5, 2006 Skrevet Juni 5, 2006 Du lakkerer da ikke hele bilen ved steinsprut! Turtlewax har stifter som du fyller i før polering og vist det ikke duger kan du gå til lakkerer å få akkurat din farge! Da sparer du vel mangemange 1000lapper
mhane Skrevet Juni 5, 2006 Skrevet Juni 5, 2006 Ja jeg er ingen ekspert på lakk Får prøve å se om jeg finner en stift i rett farge da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå