Arimanni Skrevet Juni 5, 2006 Share Skrevet Juni 5, 2006 Hadde tenkt meg ein tur til Kiel med resten av familien i slutten av Juni. Og lurte på om nokon her inne viste om nokre butikker i Kiel som f.eks selger senkesett, angel eyes osv til BMW E34? Alle svar mottas med STOR takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet Juni 5, 2006 Share Skrevet Juni 5, 2006 er det noe i kiel? var litt uggen når jeg var der så kom ikke lenger unna båten enn jeg kunne kasta en stein bort på`n,men så ut til at det ikke var mye til by Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juni 5, 2006 Share Skrevet Juni 5, 2006 Tja... må da være litt by da, siden det er 233 795 innbyggere og er hovedstaden i delstaten Schleswig-Holstein. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet Juni 5, 2006 Share Skrevet Juni 5, 2006 Er mye av byen du ikke ser fra Oslohaven da. Mesteparten av byen ligger på andre sia av kanalen, på den siden Stena sin båt legger til. Innover der ligger vel det meste av sentrum.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet Juni 5, 2006 Share Skrevet Juni 5, 2006 lang tur. drar ikke tilbake for å sjekke det. holder med køben Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2006 Hehe.. Ja, blir vel litt alkohol inntak der nede Men Kiel ligge jo ikkje meir enn ca 1 time fra Hamburg, og det må no vere nokre dele foretninger der eller i Kiel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Juni 6, 2006 Share Skrevet Juni 6, 2006 er det noe i kiel? var litt uggen når jeg var der så kom ikke lenger unna båten enn jeg kunne kasta en stein bort på`n,men så ut til at det ikke var mye til by Kiel er en sinnsykt bra by på fredags og lørdagskvelder, men bildelesjapper har jeg ikke sett så mye av. Men A.T.U har jo to avdelinger det, pluss en i Neumünster ser jeg. De kan ofte være greie å stikke innom.. www.atu.de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå