TOREBMW Skrevet Juni 5, 2006 Share Skrevet Juni 5, 2006 har 6 stk neddreide stempler..vektballangserte,med nye fjærer gir en komp på ca 8.5-1. topp bolter følger også med 12\9 kom med bud.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Juni 5, 2006 Share Skrevet Juni 5, 2006 Hvilken borring? Hvor tykt er stempeltaket ved laveste punkt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2006 borring er 84mm som er orginalt.har ikke målt tykkelsen men er mye og gå på der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogerh Skrevet Juni 5, 2006 Share Skrevet Juni 5, 2006 byr deg 1000kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2006 du skal få stempler og bolter for 1500kr..det er billig nok.så skal jeg østover til helga:)for dem som bor der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2006 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogerh Skrevet Juni 8, 2006 Share Skrevet Juni 8, 2006 skal tenke på det. kommer ikke hjem fra nordsjøen før 21.juni, så jeg kontakter deg da evt. om jeg kjøper dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2006 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Juli 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2006 bumpi bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå