Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har såvitt begynt å tenke på eksosanlegget jeg skal bygge til mitt prosjekt. M50B25 i en E30. Jeg er svært usikker på hvordan jeg vil bygge det. Har tenkt å sveise et effektanlegg fra eksosmanifoldene og bakover.

Med en bakpotte med DTM eller oval enderør.. kansje en midtpotte også.

Vet ikke om jeg skal bygge 2x2,5" eller singel 3" ? Blir dette for ekstremt ? Har lyst på litt bråk da. Men blir det FOR mye ? Har tenkt å bruke Ferrita universalrør.

Sleng ut forlslag!

Skrevet

hva med og lage et 3" hele veien som du sa også sette på en ORDENTLIG mellom potte :P er enig med deg skal bråke men fy faen og lei man blir når man har kjørt litt med det hadde hvert tøft med 2*2,5" og men begynner jo og bli litt trangt da?

Skrevet
hva med og lage et 3" hele veien som du sa også sette på en ORDENTLIG mellom potte :P er enig med deg skal bråke men fy faen og lei man blir når man har kjørt litt med det hadde hvert tøft med 2*2,5" og men begynner jo og bli litt trangt da?

Det enkleste er jo singel rør da. Dobbelt rør tar over dobbelte med tid å lage! Blir 3" for ekstremt ? Må vell kansje ha 2 potter totalt da.. hehe.

Skrevet

Kan nesten garantere at du vil angre hvis du ikke setter en lyddemper på midten med gummioppheng fordi det blir resonans i bilen som er veldig slitsom å høre på.

Skrevet
Kan nesten garantere at du vil angre hvis du ikke setter en lyddemper på midten med gummioppheng fordi det blir resonans i bilen som er veldig slitsom å høre på.
Helt enig, gjør det, gjorde det ikke på min, VELDIG irriterende lyd!

Nuss

Skrevet

Et 3" rør vill jo få det veldig trangt under bakstillingen da. Litt bedre plass med 2,5". Husk at 2 x 2" flower bedre en 1 x3". (hvis min matte stemmer?)

Skrevet

Kan 2x2,25" være bra kansje ? Men spørs om ferrita har mellompotte som har 2 innløp/utløp da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...