_Mayhem_ Skrevet Juni 6, 2006 Skrevet Juni 6, 2006 Hei Noen som har erfaring med FK Highsport Justerbart senkesett på E36? Bestilte nettopp dette hos GS, og tenke jeg skulle høre andres meninger om det. Bruker jeg lang tid ca på og skifte? Har skifta fjærer og dempere på golf før, men ikke bmw.
R Andersen Skrevet Juni 6, 2006 Skrevet Juni 6, 2006 Har ingen erfaringer med FK, men å skifte demper og fjærer på en E36 er en velidig grei jobb. Hvor lang tid du bruker kommer selvsagt ann på hvor mye utstyr du har tilgjengelig og erfaring.
_Mayhem_ Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Skrevet Juni 6, 2006 har det meste av utstyr som trengs til hobby-bruk. muttertrekker, osv.. og har skrudd en del, men er min første bimmer, så derfor jeg lurte:)
Christopher Skrevet Juni 6, 2006 Skrevet Juni 6, 2006 Gidder du lage en "bruksanvisning" med bilder å grove detaljer? skal bytte selv i løpet av sommeren og er litt blank! Pm gjerne sånn at jeg får det med meg
TEM Skrevet Juni 6, 2006 Skrevet Juni 6, 2006 Heisann,jeg har FK høydejusterbart på min e 46 og er kjempe fornøyd. Det er ingen stor jobb og montere heller. Har du skrud før så greier du dette også. Lykke til
_Mayhem_ Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Skrevet Juni 6, 2006 Christopher: Den kan jeg vel altids gjøre. sender deg en pm med det når det er gjort. OK?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå