K.T Skrevet Juni 6, 2006 Share Skrevet Juni 6, 2006 Som bilde viser, har jeg problem med å få dette heilt i sammen. Når støtfangeren var orginal, alså uten hekkskjørtet gikk lista heilt inn i desse ende gummiklossene. Men når skjørtet kom i mellom støtfanger og list blir lista rett å slett for kort.. Noen som vet ka som må gjøres? Var inne å såg på Gsbildeler, og der er det er egne lister og slike gummiklosser på endene for M-Tech skjørt. Men di kosta ca 2000kr tilsammen..Var ganske dyrt syns jeg.. Noen som har noen forslag? Høgreside Venstreside Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-taufic- Skrevet Juni 6, 2006 Share Skrevet Juni 6, 2006 send mg bedre bildeer tror jeg vet va det dreier seg om..bare ikke ta bildene ned over men rett... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.T Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2006 Skjørtet er allerede skrudd av Men du klarer ikke å forklare via ord hva du mener da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.T Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2006 Har kanskje et bilde som kan vere brukende, hva er adressen din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-taufic- Skrevet Juni 6, 2006 Share Skrevet Juni 6, 2006 Har kanskje et bilde som kan vere brukende, hva er adressen din?msn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.T Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2006 Jepp, går fint det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-taufic- Skrevet Juni 6, 2006 Share Skrevet Juni 6, 2006 Jepp, går fint det taufic_globewide@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå