Rogern Skrevet Juni 6, 2006 Skrevet Juni 6, 2006 var så fint vær idag så måtte bare knipse noen bilder.. bilen er en 98-mod 318i med 159.000km på telleren har ikke fått gjort så veldig mye, kun senking og lykter rundt om.. d neste blir nok nye 18" felger,litt smålig med 16" og ballongdekk 225-50-16
Bimmerfanatic Skrevet Juni 6, 2006 Skrevet Juni 6, 2006 Pen bil! Og penere blir den hvis du preller av de baklyktene....
Rogern Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Skrevet Juni 6, 2006 baklyktene blir... må si d blir meget brae bilder av sonye.k750i...
a-olsen Skrevet Juni 6, 2006 Skrevet Juni 6, 2006 Meget pen bil Men må si meg enig med Bimmerfanatic der gitt, bytt baklyktene dine
Icematic Skrevet Juni 6, 2006 Skrevet Juni 6, 2006 enig me di andre, pen bil, men bytt baklykter.. Førersetet ser litt slitt ut, eller er d bare bilde??
Rogern Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Skrevet Juni 6, 2006 er nok bare sollyset,men di hvite flekkene der er faktisk maling forrige eier malte sikkert huset da han bestemte seg for å kjøre en tur..........
Icematic Skrevet Juni 6, 2006 Skrevet Juni 6, 2006 er nok bare sollyset,men di hvite flekkene der er faktisk maling forrige eier malte sikkert huset da han bestemte seg for å kjøre en tur.......... hehe, ikke dn beste kombinasjonen
Peer Skrevet Juni 6, 2006 Skrevet Juni 6, 2006 Uenig med de andre, behold baklyktene.. De er pene på svart bil! Hva er videre planer?
Lars R B Skrevet Juni 6, 2006 Skrevet Juni 6, 2006 fin bil du har. Jeg synes de baklyktene passet bra jeg.
Rogern Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Skrevet Juni 6, 2006 Uenig med de andre, behold baklyktene.. De er pene på svart bil! Hva er videre planer? m-tech 2 pakke står på ønskelisten,men blir 18" felger i første omgang. holder på med flere biler samtidig så ting tar sin tid og ikke minst penger..må jobbe litt også...
javewl Skrevet Juni 6, 2006 Skrevet Juni 6, 2006 Alle trenger ikke ha de samme lyktene....! De var pene, jeg ville beholdt dem
Rogern Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Skrevet Juni 6, 2006 30mm men den har nok seget litt,den er ganske lav
kilronan Skrevet Juni 6, 2006 Skrevet Juni 6, 2006 Jeg skjønner ikke helt hva slags estetikk du ser i de baklyktene, men det er jo din bil.. Det er tydelig at mange her på forumet gjerne ønsker å skille seg litt ut, men man trenger jo ikke nødvendigvis å hive på en haug med jalla uoriginal styling for å gjøre bilen litt unik. Men det kommer jo selvfølgelig an på hvem man ønsker å imponere da; mannen i gata eller publikum på Gatebil-treff.
|Andreas| Skrevet Juni 7, 2006 Skrevet Juni 7, 2006 Ser ut som en pen E46 det. Får man mørkere lykter bak? Du bør også fjærne tre listene dine. Mye bedre med alu eller noe annet!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå