RWDF Skrevet Juni 6, 2006 Skrevet Juni 6, 2006 Det er bilen til Jon Sibal. Hjemmeside på www.jonsibal.com !
Icematic Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Skrevet Juni 6, 2006 Thx Edit: hehe, ser linken å navnet hanns på frontruten
Icematic Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Skrevet Juni 6, 2006 FYTTI SKINNFLUSSA denne va biiiiiiip rå! Kunne ikke vært mere enig
RWDF Skrevet Juni 6, 2006 Skrevet Juni 6, 2006 Esquiss Rafale widebody kit er sinnsykt rått. E30-style bredding til E36.
Icematic Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Skrevet Juni 6, 2006 jeg synes han har "ødelagt" den litt siden jeg så dn sist(bare på bilda da ) Sånn så dn ut når jeg så dn før første gang jeg så den Nå
Naitsirk Skrevet Juni 6, 2006 Skrevet Juni 6, 2006 Synes at jeg har sett den bilen på www.dtmpower.net stemmer det ?
Icematic Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Skrevet Juni 6, 2006 Synes at jeg har sett den bilen på www.dtmpower.netstemmer det ? jepp, dn ligger under Featured Cars
Icematic Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Skrevet Juni 6, 2006 er visst bare 2 slike bodykit i europa hmm, er de costom made eller bare sinnsykt sjelden
Mr.Plow Skrevet Juni 6, 2006 Skrevet Juni 6, 2006 Den var rå! Deilig å se en styla E36 coupe som ser så jævelig bra ut. Dette var noe annet enn plastic fantastic looken ala Rieger og Seidl.
Icematic Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Skrevet Juni 6, 2006 Den var rå! Deilig å se en styla E36 coupe som ser så jævelig bra ut. Dette var noe annet enn plastic fantastic looken ala Rieger og Seidl. hehe, ser du hr en e36 har du plastic fantastic look på den?
compact Skrevet Juni 7, 2006 Skrevet Juni 7, 2006 er visst bare 2 slike bodykit i europa hmm, er de costom made eller bare sinnsykt sjelden så det sto på et annet BMW forum. synest det var sinnsykt kult, har ville betalt godt for et slikt kit. non som vil begge et slikt et kansje
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå