Ole@Automote Skrevet Juni 6, 2006 Skrevet Juni 6, 2006 Er treff på ACR i helga har jeg hørt, i såfall skal jeg oppover til Mo. Noen flere som skal i vei da?? Går kolone fra Trondheim kl 0700. Bare og henge seg på edit: Nå er feilen retta opp
Gunnar Skrevet Juni 6, 2006 Skrevet Juni 6, 2006 Arctic Circle Raceway heter det.. (og derfor også ACR)..
325-Lfc Skrevet Juni 6, 2006 Skrevet Juni 6, 2006 Skal jeg og! Blir deilig og endelig få lov til og grisekjøre uten og bekymre seg for og miste lappen ! hehe... det er vist 600 stykker som er påmeldte, så lurer egentlig på hvordan alle skal få kjørt på banen mer en 30 min..
compact Skrevet Juni 6, 2006 Skrevet Juni 6, 2006 blir sikkert trangt om plassen ja. var der på sisst treff i august i fjor, da var det ikke i nærheten så mange biler der. sikkert halvparten :/
Jonass Skrevet Juni 6, 2006 Skrevet Juni 6, 2006 det er ikke 600hundre påmeldte til kjøring...det er minst like mange som skal stille ut. Og banen er stor så det kan være mange biler på samtidig uten at det blir køkjøring. (Har aldri opplevd det der ihvertfall) Blir konge bra. gleeeeeder meg som en liten unge
Espen M33 Skrevet Juni 7, 2006 Skrevet Juni 7, 2006 Er treff på ARC i helga har jeg hørt, i såfall skal jeg oppover til Mo. Noen flere som skal i vei da?? Går kolone fra Trondheim kl 0700. Bare og henge seg på Sinnsykt å kjøre fra Trondheim så tidlig som 07.00 egentlig.. Jeg har brukt å starte fra Steinkjer kl.11 de gangene jeg har overnattet der, og kommet fram i gooood tid da. Nå på fredag kjører jeg hjemmefra ca.08.00 og regner med at det holder til at jeg er framme mellom 18.00 og 19.00 Men hovedpoenget er at jeg skal oppover Synd at værmeldingen ikke er den beste (som vanlig)
Jonass Skrevet Juni 7, 2006 Skrevet Juni 7, 2006 Er treff på ARC i helga har jeg hørt, i såfall skal jeg oppover til Mo. Noen flere som skal i vei da?? Går kolone fra Trondheim kl 0700. Bare og henge seg på Sinnsykt å kjøre fra Trondheim så tidlig som 07.00 egentlig.. Jeg har brukt å starte fra Steinkjer kl.11 de gangene jeg har overnattet der, og kommet fram i gooood tid da. Nå på fredag kjører jeg hjemmefra ca.08.00 og regner med at det holder til at jeg er framme mellom 18.00 og 19.00 Men hovedpoenget er at jeg skal oppover Synd at værmeldingen ikke er den beste (som vanlig) Skal du oppover med m3en? Husk at det er jo kjøring på fredag også. Lyst hele døgnet her inord så det kunne vært kjøring hele natta
Espen M33 Skrevet Juni 7, 2006 Skrevet Juni 7, 2006 Selvfølgelig er det M3`n som skal få tyn Kom opp på banen kl.18.00 i fjor høst, men fikk ikke kjøre før rundt 19.30 av uvisse årsaker. Derfor satser jeg på en litt senere ankomst i år. Men kjøre på fredag, det skal jeg ja
Nygaard Skrevet Juni 7, 2006 Skrevet Juni 7, 2006 det er vist 600 stykker som er påmeldte, så lurer egentlig på hvordan alle skal få kjørt på banen mer en 30 min.. good luck viss du skal kjøre hele tide:P er ganske så slitsomt og kjøre=)
Pauls1 Skrevet Juni 7, 2006 Skrevet Juni 7, 2006 det er 546 påmeldte. og det er maks 100 av de påmeldte som har forhåndsbetalt. er jo veldig mange som melder seg på men aldrig kommer.. dårlig vær er det også meldt.. så det blir sikkert go plass på banen
compact Skrevet Juni 7, 2006 Skrevet Juni 7, 2006 det er 546 påmeldte. og det er maks 100 av de påmeldte som har forhåndsbetalt. er jo veldig mange som melder seg på men aldrig kommer.. dårlig vær er det også meldt.. så det blir sikkert go plass på banen godt å høre
Espen M33 Skrevet Juni 8, 2006 Skrevet Juni 8, 2006 det er 546 påmeldte. og det er maks 100 av de påmeldte som har forhåndsbetalt. er jo veldig mange som melder seg på men aldrig kommer.. dårlig vær er det også meldt.. så det blir sikkert go plass på banen Lenge siden det har vært meldt så bra vær for Mo i Rana da... Litt dårlig på lørdag, men ellers bra. Jeg tipper det kommer minimum 500 biler.
Pauls1 Skrevet Juni 8, 2006 Skrevet Juni 8, 2006 det er 546 påmeldte. og det er maks 100 av de påmeldte som har forhåndsbetalt. er jo veldig mange som melder seg på men aldrig kommer.. dårlig vær er det også meldt.. så det blir sikkert go plass på banen Lenge siden det har vært meldt så bra vær for Mo i Rana da... Litt dårlig på lørdag, men ellers bra. Jeg tipper det kommer minimum 500 biler. værmeldinga jeg så i går viste regn fredag og lørdag . men strålende vær på søndag . men været hær på helgeland skifter fort så vi får bare vente å se. tviler ikke på at det kommer 500 biler. men kan ikke tenke meg at alle skal på banen..
Espen M33 Skrevet Juni 8, 2006 Skrevet Juni 8, 2006 Om det blir regn så er det ingen fare. Da blir det garantert romslig nok på banen. Utrolig mange som ikke vil kjøre når det er vått. Men jeg kunne nå allikavel ha tenkt meg tørr asfalt denne gangen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå