Gunnar Skrevet Juni 6, 2006 Share Skrevet Juni 6, 2006 Noen som har bilde av en E34 med disse lyktene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Juni 7, 2006 Share Skrevet Juni 7, 2006 Ikke helt heldig med vinkel og lys, men.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2006 Takk for bilde! Men hmm.. vet ikke helt jeg. Penere enn de med den feite hvite stripa i midten, men vet ikke om jeg er overbevist. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet Juni 7, 2006 Share Skrevet Juni 7, 2006 Hvor selges disse da? Jeg må antagelig han nye baklykter og disse kan jeg godt tenke meg å ha med i vurderingen.. EDIT: Jeg fant: www.k2motor.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Juni 7, 2006 Share Skrevet Juni 7, 2006 De originale med hvite blinkere er penere.. Har aldri likt slik crystal look.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Juni 7, 2006 Share Skrevet Juni 7, 2006 Hvor selges disse da? Jeg må antagelig han nye baklykter og disse kan jeg godt tenke meg å ha med i vurderingen.. EDIT: Jeg fant: www.k2motor.com Å, men så inni det grønn...... så billi!!!! Gunnar, vet at bildet ikke viser de beste sidene med disse lyktene, men disse er det eneste alternativet til de originale M5 lyktene..... De med den feite hvite i midten synes jeg ser helt dass ut... Men jeg tror faktisk at disse lyktene ser bedre ut på din hvite enn på den svarte... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2006 Er helt enig med deg i at de med den hvite i midten ser helt dass ut. Kjører heller med oransje blink enn med de. Når det gjelder disse, så er det den svarte de i så fall skal på.. har helrøde på den hvite, og det er igrunnen ganske pent på den, men tror ikke de passer noe særlig på den svarte, så da må jeg ha nye til den.. men er litt skeptisk til slike "klare" lykter på E34. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerEklund Skrevet Juni 7, 2006 Share Skrevet Juni 7, 2006 Har en kamerat som har de lyktene på sin e34. Finner ingen bilder akuratt nå. Jeg kjøper en e34 om noen uker og den har de lyktene med den hvite stripa i midten. Det ser forjævelig ut, heldigvis for meg så vil han som har de lyktene som du viste bilder av bytte med meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Juni 7, 2006 Share Skrevet Juni 7, 2006 Dette kunne jeg også tenkt meg og sett flere bilder av..... driver å vurderer nye baklykter sjøl om dagen... Forresten, finnes det noen andre plasser som er like billige som denne?? Fikk litt lyst å prøve disse lyktene nå men de sender kun til USA og Canada står det.... ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Juni 7, 2006 Share Skrevet Juni 7, 2006 http://www.autospar.no/ Ikke fullt så billi, men tror ikke du finner andre steder...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Juni 7, 2006 Share Skrevet Juni 7, 2006 hmm.. da får jeg scanne ebay... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 De er fine de Gunnar, men feilen mange gjør er at de ikke koster på seg 80 kr på et par sølvpærer fra Philips hos Clas Ohlson Stygt med en orange prikk inni glasset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå