Gå til innhold

Bilder av "klare" baklykter på E34?

Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

Hvor selges disse da? Jeg må antagelig han nye baklykter og disse kan jeg godt tenke meg å ha med i vurderingen.. 8)

EDIT: Jeg fant: www.k2motor.com

Å, men så inni det grønn...... så billi!!!!

Gunnar, vet at bildet ikke viser de beste sidene med disse lyktene, men disse er det eneste alternativet til de originale M5 lyktene.....

De med den feite hvite i midten synes jeg ser helt dass ut...

Men jeg tror faktisk at disse lyktene ser bedre ut på din hvite enn på den svarte... 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt enig med deg i at de med den hvite i midten ser helt dass ut. Kjører heller med oransje blink enn med de.

Når det gjelder disse, så er det den svarte de i så fall skal på.. har helrøde på den hvite, og det er igrunnen ganske pent på den, men tror ikke de passer noe særlig på den svarte, så da må jeg ha nye til den.. men er litt skeptisk til slike "klare" lykter på E34.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en kamerat som har de lyktene på sin e34. Finner ingen bilder akuratt nå.

Jeg kjøper en e34 om noen uker og den har de lyktene med den hvite stripa i midten. Det ser forjævelig ut, heldigvis for meg så vil han som har de lyktene som du viste bilder av bytte med meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kunne jeg også tenkt meg og sett flere bilder av..... driver å vurderer nye baklykter sjøl om dagen...

Forresten, finnes det noen andre plasser som er like billige som denne?? Fikk litt lyst å prøve disse lyktene nå men de sender kun til USA og Canada står det.... ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...