nilsson Skrevet Juni 6, 2006 Skrevet Juni 6, 2006 har en bmw 523 2000 mod med el innfellbare speil som selfølgelig har klikka...de går inn men vill aldri ut igjen for egen maskin, kan også felle de inn når jeg kjører og det gikk ikke før noen som har hatt samme problem før eller har en ide om hva det kan være?? Takker for alle svar
bjalle Skrevet Juni 6, 2006 Skrevet Juni 6, 2006 Hvis det er slik på begge sider så prøv å koble fra batteriet i 30 minutter,det kan være elektronikken som fusker litt og må nullstilles.Ellers kan batteriet ditt begynne å bli dårlig hvis du også merker at sentrallåsen har blitt treigere.
nilsson Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Skrevet Juni 6, 2006 har gulle godt batteri og sentrallåsen går som ei kule men har ikke prøvd å koble av batteriet enda.. da må det prøves
drno Skrevet Juni 6, 2006 Skrevet Juni 6, 2006 Banalt kanskje, men må spørre... Du har selvfølgelig smurt dreiepunktet på speilene? Mine stoppet fordi de gikk så tregt at motoren ikke klarte dra dem. Tipper søle og salt etter vinteren hadde skylda. Etter smøring ble de gode som nye
nilsson Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Skrevet Juni 7, 2006 de går som normalt inn men vill ikke ut...også går det å felle dem inn i fart og det gikk ikke før så jeg tror det er en styringsenhet som har klikka,skal prøve å ta av batteriet en tur etterpå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå