Christopher Skrevet Juni 6, 2006 Share Skrevet Juni 6, 2006 Kan det stemme at min Bmw 318i 1996 modell er listet til 80000kr? Noen som vil kjøpe :) Fikk det fra listepris.as men ble posetivt overasket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juni 6, 2006 Share Skrevet Juni 6, 2006 HEhe. listepris er bare piss og oppskrytt. Det er, syntes jeg, aaaaaltfor stor treghet i det systemet. Det er i bunn og grunn markedet som bestemmer prisen; og det er hva som er -nu- av priser, og ikke noen måneder (hvis ikke mer) for gamle lister. osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
compact Skrevet Juni 6, 2006 Share Skrevet Juni 6, 2006 fikk det samme på compact'en å... ble nesten flau. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Juni 6, 2006 Share Skrevet Juni 6, 2006 fikk listepris 3500kr for min e30 325 .. hihi. og de ligger fra 20-65 tusen på finn autodb osv... sprøtt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Icematic Skrevet Juni 6, 2006 Share Skrevet Juni 6, 2006 fikk listepris 3500kr for min e30 325 .. hihi. og de ligger fra 20-65 tusen på finn autodb osv...sprøtt.. hehe, jeg kjøper dn før 3500,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2006 Altså listepris er ikke riktig Det var vel egentlig klart med den prisen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå