kikka Skrevet Juni 6, 2006 Share Skrevet Juni 6, 2006 Jeg lurte på om noen her inne har satt inn underspylingsdyser i selve veivstaken...??? Må jo selvfølgelig borre hull i lageret også, samt fjerne alle spor av gradene som kommer.. Noen som har erfaring eller vet noe om dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian329 Skrevet Juni 6, 2006 Share Skrevet Juni 6, 2006 Jeg har aldri hørt om det, står heller ikke nevnt i noen av motorbøkene jeg kikker litt i. Så jeg tror neppe noen her har dysa i råden. Den vil jo sansynligvis på en eller annen måte svekkes av modifikasjonen. I tillegg vil oljespruten pendle veldig mye frem og tilbake og da forsvinner litt av hensikten som er å kjøle "eksossiden" av stempelet i den grad det er mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Juni 6, 2006 Share Skrevet Juni 6, 2006 se her da! BMW 745 har underspyling originalt. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kikka Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2006 Ja, det kan jo gjerne svekke staken,men samtidig vil oljestrålen treffe under eksosventilen når stempelet er på topp.. Om jeg setter dysen slik den er på 745 motoren f.eks,vil jo "skinken" stå iveien for oljen når stempelet er oppe.. Jeg så på et Colt stempel idag, den hadde et slikt opplegg.. Det er jo mye mindre stress å lage det til på den måten. Er så vanskelig å finne rett vinkelen på den "org" måten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian329 Skrevet Juni 6, 2006 Share Skrevet Juni 6, 2006 Jeg syns ikke det høres så enkelt ut å gjøre den jobben skikkelig, da hadde det nok vært viden kjent vil jeg tro. Og skal man ha så mye effekt at man trenger underspyling så har man sansynligvis også budsjettert med h-profil råder. De vil man neppe "modifisere", og har man råd til en så dyr bunndel så har man også råd til å levere bort blokka for å få underspyling, det er min konklusjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå