H_c Skrevet Juni 6, 2006 Share Skrevet Juni 6, 2006 komplett sett med fine stoff orginale ac scnitzer matter. De er mørk mørk grå, og passer godt i en bil med sort interiør. Selges kr 200+ eventuell frakt ( 112 kroner ) Eivind H. Stavanger 91558890 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw318is Skrevet Juni 6, 2006 Share Skrevet Juni 6, 2006 har du bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juni 6, 2006 Share Skrevet Juni 6, 2006 Det må legges til at de hører til i en E36 Sedan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 6, 2006 Share Skrevet Juni 6, 2006 mekk bilde! er intr- mine er så slitte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_c Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2006 da er de solgt. og tommy, de passer til gåde sedan og coupe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juni 7, 2006 Share Skrevet Juni 7, 2006 Der tar du feil H_C, for det har jeg prøvd ut. Matta på førersiden er lenger på en sedan, og på passasjersiden har den en skrå kant inn mot girkassetunellen på coupe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_c Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2006 jeg har min informasjon fra OVE!!! på OS bildeler! tror han har litt mer peil enn deg! NURD! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_c Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2006 hehe bare tuller med deg, men jeg har infoen min fra ove altså! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juni 8, 2006 Share Skrevet Juni 8, 2006 OK, spør han neste gang, hvor mangen mattesett han har sendt i retur, etter å ha bestilt til både Coupe'en min og cab'en. Som skulle passe både cab, coupe OG SEDAN, men alle disse har ulike matter. De eneste som er like, er sedan og touring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juni 8, 2006 Share Skrevet Juni 8, 2006 Er disse mattene til sedan opprinnelig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juni 8, 2006 Share Skrevet Juni 8, 2006 De lå i en sedan oprinnelig ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå