Bmwfanatic Skrevet Juni 6, 2006 Share Skrevet Juni 6, 2006 når du bestiller bærearmer, sitter det bærekuler der? er nemlig avbildet, men står ikke noe om det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Juni 6, 2006 Share Skrevet Juni 6, 2006 slik jeg har forstått det så skal den det ja. mens bakre bærearmsforing må du kjøpe i tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2006 ja, for den er det ikke bilde av heller.. Noen flere? stemmer for teorien til erik her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juni 6, 2006 Share Skrevet Juni 6, 2006 Da jeg kjøpte mine bæreamer til E30'n så hang det på bærekuler ja Det selges ofte fler bærearmer enn bærekuler i løsvekt pga av verktøyet man må bruke for å presse ut dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2006 takk for svar.. det jeg også tenkte, må jo betale noen til å presse de greiene der, like greit å ta alt, var jo ikke dyrt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Juni 6, 2006 Share Skrevet Juni 6, 2006 takk for svar..det jeg også tenkte, må jo betale noen til å presse de greiene der, like greit å ta alt, var jo ikke dyrt.. haha, kjøpte just bærebroen begge sider til min e46. Den har uheldigvis i delekjøpsammenheng m tech II pakke. Bærearmene kostet derfor 2600,- stk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2006 ja, det var noe dyrt.. var under 400 til e30'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Juni 6, 2006 Share Skrevet Juni 6, 2006 jah og i tillegg kom foringen i bakkant. Må skifte bærebro på e36 en også(denne spiser jo opphengskuler). Jeg har et sett bærebroer fra e30 liggende, kan disse benyttes på e36? mener å hørt noe om det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå