-Anders- Skrevet Juni 7, 2006 Skrevet Juni 7, 2006 Jeg har ikke noen antenne på min E36. Sitter det en antennemottaker i taket under taktrekket som mottar fra en trådløs man fester i bakruta? Altså, mitt spørsmål er om det bare er å kjøpe en sånn trådløs liten antenne og sette den i bakruta. Og evt. hvor man får kjøpt denne?
-Anders- Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Skrevet Juni 7, 2006 ja, ganske sikker. Ser ikke noe som kunne vært en antenne hvertfall.. pluss at det er veldig dårlige mottak på radion.
RWDF Skrevet Juni 7, 2006 Skrevet Juni 7, 2006 OK, antennetrådene ser helt eller ganske like ut som varmetrådene, de er bare øverst på ruta og har litt mindre mellomrom enn varmetrådene. Mer vet jeg ikke, dessverre.
Dan Skrevet Juni 7, 2006 Skrevet Juni 7, 2006 Du har ikke bakrutesenker? Da kan trådene være under den. Det kan føre til dårligere mottakerforhold, spesielt på nyere kanaler som P3, kanal24 osv.
Gunnar Skrevet Juni 7, 2006 Skrevet Juni 7, 2006 Antenna er integrert i vinduet ja. Gi antenneforsterkeren din strøm, så hjelper det nok.. Det har vært problemet på alle BMWene jeg har vært borti med dårlig radiosignal. Antenneforsterkeren har strøm, men må få beskjed om å slå seg på. Se om du ikke finner en løs ledning som du kan koble på remote på spilleren din, så ordner det seg nok. Kan jo sette sikring på den om du ikke er sikker..
-Anders- Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Skrevet Juni 7, 2006 okej..skal prøve på det.. Har ikke bakrutesenker nei
Dannis Skrevet Juni 7, 2006 Skrevet Juni 7, 2006 har lurt på hvor antennen på min e34 er. har blitt fortalt at den kanskje er integrert i bak vinduet. men har liksom ikke klart å se noe der. har helt fine radiosignal så den er vel der da
RWDF Skrevet Juni 8, 2006 Skrevet Juni 8, 2006 Her er et bilde av antenna integrert i bakvindu. De tre øverste trådene (små) på hver side er til antenna, resten er varmetråder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå