Bmw323i Skrevet Juni 7, 2006 Share Skrevet Juni 7, 2006 skal bytte dysene da de er noe ustabile. når jeg demonterte dysene fra dele motoren fikk jeg ikke med o ringen eller den hylsa som sitter på dysa. kan dette kjøpes nytt løst (o ringen får jeg tak i) eller må jeg bare ta det fra min motor? fant nemmlig ikke delene i etken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juni 7, 2006 Share Skrevet Juni 7, 2006 Anbefaler å bytte oringer ved dysebytte uansett. Bare ringe din lokale forhandler eller bare måle de du har der og kjøpe nye på tess etc. De koster MAKS 100 kr på bmw for å ta i litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2006 tenkte ikke på oringen, men den hetta som oringen er tredd på. bør de byttes? trodde kanskje det var bare oringen som sørget for at det skal være tett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juni 7, 2006 Share Skrevet Juni 7, 2006 Nå er jeg ikke helt med,men datt den plast saken rundt nozzle av? Da må du bytte dyse,er som regel gått da hvis jeg forstår riktig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2006 ja, jeg demonterte dysene fra delemotoren og da var det bare 2 dyser som kom av med den plast saken rundt nozzlen. er det ikke mulig å ta den plastsaken av fra de gamle dysene? jaja, skal levere inn dysene til sjekk imåra, så da finner vell vi det ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå