Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, da var det vel på tide å legge ut noen bilder av bilen og høre folks meninger :D Alltid kjekt med noen tilbakemeldinger.

Bildene ligger på www.grombil.com under "siste oppdatering" eller under "racing" (Jepp, det stemmer... den violette E-36en :D )

Skrevet

er nok en annen tråd om bilen din her. startet av eieren av grombil.com

Jeg personlig liker ikke felgene

Skrevet

bilen var rå, men personlig synes jeg det hadde vært tøffere om felgene var kun sølv.. uten det lilla.. chrom speil synes jeg blir litt for bling :D men som med alt annet, hver sin smak;) fet bil, ikke minst motor!:D

Skrevet

Bilen var fin den, men jeg er den typen som liker mer "orginale" biler, og hadde foretrukket fullt org M- sett rundt om, samt speil som ikke er krommede. Men ellers var den fin.

Legg ut bilder/info i tråden her heller istedenfor å linke til en annen nettside

Tekst:

Eier: Bjørn Erlend Endresen

Bil: BMW 328i coupe

Modell: 1997

Effekt: 206hk (foreløpig...)

-------------------------------------------------------------------------------------

Motor: 2.8 liters M52B28 med 193hk orginalt. Rustfritt eksosanlegg, grenrør fra KOED og KN filterkitt.

Understelle: KW coilovers som er rustfritt og høydejusterbart . Bilen har de kraftigste stabstagene, og alle foringer er skiftet ut til Powerflex polyuretan. Bærebroene fremme er skifet til E-30, og også disse har Powerflexforinger i bakkant. Bilen har EBC turbogroove skiver forran, og forsterkede skiver bak, alle med redstuff keramiske klosser. 18" MOMO Tuner felger med 225/35 dekk. Valsede hjulbuer.

Styling: Originale M3 sideskjørt, bakfanger og lister. Hvite blinklys forran, bak og på sidene. Kersher frontfanger, Hella angel eyes frontlykter og rieger bakrutespoiler. M3 speil i crome. Sportsinteriør i delskinn.

Bilder:

IMG_7035.jpg

IMG_7060.jpg

IMG_7068.jpg

IMG_7044.jpg

Link til SIDEN her!

Skrevet

Jeg husker jeg så denne en gang hjem fra skolen, på Varhaug, på Essoen.

jeg synes det er fine felger, men liker ikke kromspeil, og du skulle hatt øyelokk.

men kjempe fin bil :D

Skrevet

nå er jo jeg member of orginal polizei. Bilen blir feil i mine øyne. Fin bil og farge. Motor og interiør er bra. DTM stusser og de felgene synes jeg ikke er så bra. Kan ikke si jeg er helt begeristret for fronten heller. blir litt feil med stilig netting der, for så å henge et stk. stort reg. skilt der.

Men det er bra vi alle har forskjellig smak.

Skrevet

Hmmm, viste ikke at det allerede lå en tråd om bilen her på forumet...men men. Fronten skal skiftes til original M3, med svart gitter, og speilene skal lakkeres. Felgene derimot blir stående, men mulig at eikene blir i en annen farge :D

Er det noen der ute som har Photoshop som kunne endre fargen eikene på felgene til "sølv", og speilene til bilens farge (evnt. også svart gitter i fronten for å få helheten)? Hadde vært kjempefint å fått et inntrykk hvordan bilen da hadde sett ut.

Selv har jeg blitt mer og mer tilhenger av "original politiet", så denne fronten og fargen på speilene hadde ikke vært valget i dag. Ønsket er å få bilen nice and clean.

Skrevet

De tingene jeg ikke liker er vel allerede nevt; kromspeilene, felgene, frontfangern, og dtm eksosen. Med andre ord, det meste av stylingen er mislykket i mine øyne. Syns ikke kromlyktene er fine heller, men det hjelper sikkert i mørket, når angel eyes ringene kommer frem. Bortsett fra dette er bilen helt topp, det er gøy med M52B28.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...