viper Skrevet Juni 7, 2006 Share Skrevet Juni 7, 2006 prøver igjen å selge stylingen min til en 89 modell e-30! seidl front fanger: denne går for 1700kr! er hel og fin, nesten ferdig tilpasset har selv måfå lakkert den! denne er påbynt tilpassing men langt fra ferdig! går også for 1700kr, aldri vert brukt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_325_ix Skrevet Juni 7, 2006 Share Skrevet Juni 7, 2006 Halloen, e kjøpte noen m3 speil med deg og e lurer på om du har ledningssett og regulator(vender) til spelie på høgre side. På bilen min var det berre elektrisk på ene sida. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_325_ix Skrevet Juni 7, 2006 Share Skrevet Juni 7, 2006 Er kansje også intresert i midtpanela dine som du har lakkert og den delen rundt spidometeret som også er lakkert i grå/sølv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2006 hmm... skal sjekke det ut i morra viss jeg får tid! har bare tatt det ut og lakkert det selv så er ikke noe bra lakkert! så for å være hyggelig råder jeg deg til å gjøre det samme:) iallefall billigere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_325_ix Skrevet Juni 7, 2006 Share Skrevet Juni 7, 2006 hmm, ja. E berre de e vill ha orginaldelene ulakket. Men er dri til salgs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2006 ehh... nå skal jeg ærlig innrømme at jeg ikke er helt med på hva du vil ha? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_325_ix Skrevet Juni 8, 2006 Share Skrevet Juni 8, 2006 Eg vill ha dei tre delene som vist på bildet som er lakkert sølv.. Og ledningssettet til høgre speil med dinna venderen som man regulerer speile med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2006 hehe ooooooookai! greit med 200kr pluss frakt eller? så kan jeg sende det i morra:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_325_ix Skrevet Juni 8, 2006 Share Skrevet Juni 8, 2006 e de for alle delane, dei tre plast delane i interiøret og ledningssettet til speilet med venderen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2006 ja viss jeg finner igjen bryteren og ledninge så! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_325_ix Skrevet Juni 8, 2006 Share Skrevet Juni 8, 2006 ok, men veit du kor mye frakta var igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_325_ix Skrevet Juni 9, 2006 Share Skrevet Juni 9, 2006 Du kan berre sende delene viss du har ledningssettet med venderen, de er den som er viktigst. Steffen Jakobsen Fagerlivegen 39 6200 Stranda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Juni 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2006 okai, skal sjekke det ut idag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå