Feldwebel Jensen Skrevet Juni 7, 2006 Share Skrevet Juni 7, 2006 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=7128306&sid=3aD4oWMOk668020&pos=7&tot=20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Feldwebel Jensen Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2006 Sikkert passe funky hvis en kompis sitter på og han har lyst til å dra på litt mere enn han som kjører! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Juni 7, 2006 Share Skrevet Juni 7, 2006 Den ville jeg tatt et par kjøretimer i Sikkert passe funky hvis en kompis sitter på og han har lyst til å dra på litt mere enn han som kjører! Det sitter bare brems ved passasjer setet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 7, 2006 Share Skrevet Juni 7, 2006 Hørte noe om at den aldri var brukt som skolebil, var visst noe greier med at dattera i familien skulle øvelseskjøre eller hva det nå var. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Juni 7, 2006 Share Skrevet Juni 7, 2006 Hvor får dere skolebil fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Juni 7, 2006 Share Skrevet Juni 7, 2006 Se på bildene. Dobbelt pedalsett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Juni 7, 2006 Share Skrevet Juni 7, 2006 Hvor får dere skolebil fra? Se pedalene i gulvet på høyre side. Har også lest det samme som Gunnar sier over. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjommin Skrevet Juni 7, 2006 Share Skrevet Juni 7, 2006 funker helt fint hvis du skal fra A til Å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 7, 2006 Share Skrevet Juni 7, 2006 Sikkert passe funky hvis en kompis sitter på og han har lyst til å dra på litt mere enn han som kjører! Sjansene er nok større for at han får lyst til å bremse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Juni 7, 2006 Share Skrevet Juni 7, 2006 Åja Kan aldri tenke meg at noen har brukt en e46 M3 som skolebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Juni 7, 2006 Share Skrevet Juni 7, 2006 Åja Kan aldri tenke meg at noen har brukt en e46 M3 som skolebil nja, er sikkert stor konkuranse om hvilken kjøreskole som har de tøffeste bilene, og dermed har de flest kunder. Så hadde jeg valgt mellom kjøreskoler, og den ene skolen hadde en E46 M3 hadde saken vært enkel! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juni 7, 2006 Share Skrevet Juni 7, 2006 Gamle kjøreskole bilen til halvorsen trafikkskole i sandvika tenker jeg Åja Kan aldri tenke meg at noen har brukt en e46 M3 som skolebil en vennine av meg kjørte den så jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Juni 7, 2006 Share Skrevet Juni 7, 2006 Det sitter bare brems ved passasjer setet! Sikker på det? På passaten eg køyrde var det i allfall alle tre pedalar... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Magne Skrevet Juni 7, 2006 Share Skrevet Juni 7, 2006 Det sitter bare brems ved passasjer setet! Sikker på det? På passaten eg køyrde var det i allfall alle tre pedalar... joda... på skolebiler er d 3 pedaler. sjoførlæreren skal kunne gass, bremse og clutch. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet Juni 7, 2006 Share Skrevet Juni 7, 2006 rart at kidsa klager på dyre førerkort... noen må jo betale for luxusbilene. kanskje de heller skulle gått for den rimeligste kjøreskolen som satser på seriøs opplæring og ikke den med fetest bil? svein svendsen kjører jo mest bmw og har sett en del stygg kjøring fra dem etter arbeidstid. vanskelig å ha respekt for kjørelærere når de har en sånn "gjør som jeg sier og ikke som jeg gjør" filosofi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå