Gå til innhold

mit 318 tds touring proskjekt nye bilder 24.10


sindre21
 Share

Anbefalte innlegg

se her ja, ikke dårlig sindre..keep up the good work..
du blir nok ferdig med din før meg gitt.men jeg skal legge i 6 gret nå og håpe det hjelper

nja, det er jeg faktisk ikke helt sikker på gitt...har mye som skal gjøres igjen gitt, blant annet å få ut alt av ledninger av 2 biler + 2 girkasser, en motor og alt drivverk..så er ikke helt sikkert gitt. blir nok ikke ferdig med den svarte før neste år. Men den skal bli helt strøken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja da ser det ut til at bilen blir lakkert i dag hvertfall ramma.skal levere inn skiltene idag også.gidder ikke ha bilen ut på veien i vinter ny lakkert så den blir stående i vinter for og bli bygd opp skikkelig.skal eventuelt bygge anlegg også.har tenkt på litt styling.har lyst på sideskjørt m3 hadde jeg tenkt.hvem har de som går litt lengere ned en orginale??og har noen forslag til hvordan speil jeg skal ha på bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja da ser det ut til at bilen blir lakkert i dag hvertfall ramma.skal levere inn skiltene idag også.gidder ikke ha bilen ut på veien i vinter ny lakkert så den blir stående i vinter for og bli bygd opp skikkelig.skal eventuelt bygge anlegg også.har tenkt på litt styling.har lyst på sideskjørt m3 hadde jeg tenkt.hvem har de som går litt lengere ned en orginale??og har noen forslag til hvordan speil jeg skal ha på bilen.

syns du skal ha de orgniale jeg da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja da ser det ut til at bilen blir lakkert i dag hvertfall ramma.skal levere inn skiltene idag også.gidder ikke ha bilen ut på veien i vinter ny lakkert så den blir stående i vinter for og bli bygd opp skikkelig.skal eventuelt bygge anlegg også.har tenkt på litt styling.har lyst på sideskjørt m3 hadde jeg tenkt.hvem har de som går litt lengere ned en orginale??og har noen forslag til hvordan speil jeg skal ha på bilen.

syns du skal ha de orgniale jeg da...

orginale ja tror ikke det har kjøpt meg m3 speil nå var og så på bilen idag.kjempe fornøyd bilder kommer ikveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...