sindre21 Skrevet Juni 7, 2006 Skrevet Juni 7, 2006 ja nå har jeg fått begynt og demontere bilen og gjøre den klar for hellakkering.tatt av fronten idag og venter på pakke fra koed med facelift front panser og framskjermer.fikk ikke tatt noen bilder i dag men skal få gjort det fortest mulig.jeg skal lakke bilen i en blå farge men vet ikke helt hvilke ennå.så hvis noen har noen forslag så er det bare og komme med det og gjerne bilde av fargen.her et bilde av hvordan bilen så ut før demontering begynte
sindre21 Skrevet Juni 9, 2006 Forfatter Skrevet Juni 9, 2006 ja de fargene var gode forslag hadde tenkt meg noe rundt subarublå sånn som på wrc bilen til petter
Ola. Skrevet Juni 9, 2006 Skrevet Juni 9, 2006 Har en kamerat med en 330CI i den blåfargen over her.. Den E46`n på bildet der.. Fet farge!
sindre21 Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Skrevet Juni 14, 2006 på tide med bilder her syns jeg..... må bare finne kameraet mitt veit ikke hvor det er ser ut som jeg må kjøpe meg nytt
sindre21 Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Skrevet Juni 14, 2006 der var jo e30 min å hehe er det din.fet farge men veit ikke om jeg kan lakke den fargen da vil ha en farge ikke alle andre har
Bare_egil Skrevet Juni 14, 2006 Skrevet Juni 14, 2006 hehe, bare fant noen bilder av biler med blå farge...så sorry hvis det gjorde noe
sindre21 Skrevet August 8, 2006 Forfatter Skrevet August 8, 2006 her er noen bilder av hvordan det står til med bilen noe små rust som må tas og litt mer rust som må tas.
sindre21 Skrevet August 8, 2006 Forfatter Skrevet August 8, 2006 har lagt på litt tectyl og motor rommet ser ikke akkurat ut nå hehe
sindre21 Skrevet August 8, 2006 Forfatter Skrevet August 8, 2006 vet ikke helt hvordan farge det blir ennå men noe blått blir det hvis jeg ikke kommer over noen andre farger jeg skulle falle for.driver også og sparer til coilover kit noen som veit om noen brae noen som ikke er alt for dyre?hadde vært fint med tilbake meldinger forslag til hva jeg skal gjør og hva folk syns om det jeg gjør
Bare_egil Skrevet August 8, 2006 Skrevet August 8, 2006 se her ja, ikke dårlig sindre..keep up the good work..
sindre21 Skrevet August 8, 2006 Forfatter Skrevet August 8, 2006 se her ja, ikke dårlig sindre..keep up the good work..du blir nok ferdig med din før meg gitt.men jeg skal legge i 6 gret nå og håpe det hjelper
Ivanrogov Skrevet August 8, 2006 Skrevet August 8, 2006 Lilla/blåfarge med utrolig fin 'glans' hadde gjort seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå