H_c Skrevet Juni 7, 2006 Share Skrevet Juni 7, 2006 Tykkere swaybars fra H&R selges. Nye ettersom jeg fikk delene mine fra Turner motorsport Usa i dag og så at jeg hadde bestilt to sett i stedet for ett. Selges til selvkost, her er delene: http://www.turnermotorsport.com/html/su ... cat_id=147 det blir da kr 3731,- kan sendes. For de som ikke vet hva dette er så er det stabilisatorstag som går under bilen. ved å sette på disse tykkere øker man stivheten i karosseriet og hjulopphenget. Fungerer MEGET!!!!!! godt!!!!! en absolutt anbefalbar oppgradering! 91558890 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juni 7, 2006 Share Skrevet Juni 7, 2006 de passer kun M3 eller hvilken som helst E36? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_c Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2006 kun m3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_c Skrevet Juni 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2006 prisen blir 3000 med dagens kurs! billig billig! dette FUNGERER! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikE30+ Skrevet Juni 9, 2006 Share Skrevet Juni 9, 2006 Bare for å støtte under annonsen din... Dette er noe enhver kjøreentusiast MÅ ha på sin bil. Dette er noe som kommer før alt annet, selv et senkesett har prioritet etter slike oppgraderte stag. Bilen vil bli totalt forvandlet fra en understyrer til en nydelig balansert pakke! Absolutt å anbefale!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_c Skrevet Juni 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2006 helt enig! dette er bra greier! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_c Skrevet Juni 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2006 Solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juni 10, 2006 Share Skrevet Juni 10, 2006 Noen i norge som forhandler dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_c Skrevet Juni 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2006 vet ikke, men turner motorsport i Usa leverer på en liten uke! så jeg ville HELT KLART handlet derfra hvis jeg var deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juni 11, 2006 Share Skrevet Juni 11, 2006 okej! mye stress å montere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_c Skrevet Juni 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2006 nei herregud, det er dritlett, fire skruer må av, begge hjul må stå likt, enten nede på bakken eller i lufta, da er nemlig staget ikke i spenn. og så er det bare å bytte om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BDC Skrevet Juni 11, 2006 Share Skrevet Juni 11, 2006 hva sier storebror angående godkjenning av stab stag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Juni 11, 2006 Share Skrevet Juni 11, 2006 trodde ikke det var nødvendig med godkjenning av stab stag, men om det må godkjennes følger det sikkert med papirer på det fra turnermotorsport. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juni 11, 2006 Share Skrevet Juni 11, 2006 nei herregud, det er dritlett, fire skruer må av, begge hjul må stå likt, enten nede på bakken eller i lufta, da er nemlig staget ikke i spenn. og så er det bare å bytte om. Ok! dette skal jeg kanskje vurdere å bestille! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 11, 2006 Share Skrevet Juni 11, 2006 hva sier storebror angående godkjenning av stab stag? Det sitter jo stabstag på bilen originalt, så det er jo bare utbytting av disse til noen kraftigere.. kan neppe skade å ha TÜV-papirer på de, men det får være grenser... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå