bimmer_boy Skrevet Juni 7, 2006 Share Skrevet Juni 7, 2006 Hei. Jeg tenker på å imortere en BMW 320I CAB fra tyskland snart og det jeg ikke finner på den bilen er dens egenvekt så er det noen som kan hjelpe meg med det? Og slagvolumet? Takker for hjelpen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Towwy Skrevet Juni 7, 2006 Share Skrevet Juni 7, 2006 Viss det er E30 så er vell vekten 1280kg. Slagvolum 1976. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet Juni 7, 2006 Share Skrevet Juni 7, 2006 Er ikke slagvolum 1990? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Towwy Skrevet Juni 7, 2006 Share Skrevet Juni 7, 2006 Det sto 1976ccm i vognkortet til e30 cab'en jeg tenker å kjøpe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmer_boy Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2006 Viss det er E30 så er vell vekten 1280kg.Slagvolum 1976. Er E46 det er snakk om her..glemte å skrive det. Men hvor mye vil en E46 320I CAB 00MOD komme inn i norge ferdig registrert? Regnet det ut selv men jeg er visst helt på bærtur, fikk 140.000kr og sånt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 7, 2006 Share Skrevet Juni 7, 2006 Bruk kalkulatoren på toll.no: http://www.toll.no/templates_TAD/Regist ... anguage=NO Tror egenvekten er 1450-1500kg på E46 cab med sekser, men garanterer ingenting. 'ovex' her inne kjører en E46 320i cab, så han kan sikkert svare. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Juni 7, 2006 Share Skrevet Juni 7, 2006 Slagvolumet finn du i alle fall Modellguiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Juni 7, 2006 Share Skrevet Juni 7, 2006 Egenvekt kan jo variere en del avhengig av utstyr, så helt riktig svar får du først hvis du skaffer deg tüv-papirer på den aktuelle bilen, men vil tro en gjennomsnittsbil av den du er ute etter vil ligge på drøye 1500kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Juni 7, 2006 Share Skrevet Juni 7, 2006 Modelldata Merke: BMW Modell: 320 CI A Serie: 3-serie Årsmodell: 2000 Highlights Veil. pris: 501.000,- Karosseritype: Cabriolet Antall gir: 5 (automat) Antall dører: 2 Antall sitteplasser: 4 Antall hodestøtter bak: 4 Aksellerasjon (0-100km/t): 9,9 sekunder Drivstoff/forbruk Drivstoff: Bensin Tankvolum: 63 liter Forbruk 90km/t: 0,77 l/mil Forbruk bykjøring: 1,35 l/mil Forbruk EU-norm: 0,98 l/mil Vekt og størrelse Egenvekt: 1555 kg Maks tillatt hengervekt: 1600 kg Nyttelast: - Totalvekt: 1975 kg Bagasjerom-størrelse: 260 liter Bagasjerom-størrelse m/nedfelte bakseter: - Motor Motoreffekt (hk): 170 hk Motoreffekt (kw): 125 kw Antall sylindere: 6 Sylindervolum: 2,171 ccm Dreiemoment: 210 Nm Dreiemoment (o/min): 3500 o/min Garantier Rustgaranti: 6 år Lakk-garanti: 1 år Annet Akselavstand: 273 cm Svingdiameter: 1050 cm Drift: Bak Serviceintervall: - Standardutstyr ABS: Standardutstyr Antispinn: Standardutstyr Delt baksete: Standardutstyr Elektriske speil: Standardutstyr Elektriske vinduer: Standardutstyr Hastighetskontroll: Standardutstyr Åpne koffert fra innsiden: Standardutstyr Høydejusterbart ratt: Standardutstyr Lengdejusterbart ratt: Standardutstyr Klimaanlegg: Standardutstyr Nedfellbare bakseter: Standardutstyr Oppvarmet forsete (høyre): Standardutstyr Oppvarmet forsete (venstre): Standardutstyr Oppvarmede speil: Standardutstyr Sentrallås: Standardutstyr Servostyring: Standardutstyr Startsperre: Standardutstyr Tåkelys foran: Standardutstyr Turteller: Standardutstyr Ekstrautstyr Elektrisk soltak: Ekstrautstyr Åpne tank fra innsiden: Ekstrautstyr Manuellt soltak: Ekstrautstyr Metallic lakk: Ekstrautstyr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå