Gå til innhold

Lage klistermerke til bakruta

Share

Anbefalte innlegg

Hvem er det som har dreisen på å lage klistermerker for bakruta til en ok pris.

Hva ligger egentlig prisen for å lage noe sånt + montering?

Tenkte meg et klister som går over hele bakruta på tvers og som kanskje er 14-20 meter ned på ruta med skiften: BMW Motorsport, ///M Power, ///Motorsport, noe i den duren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... hvis du skal ha f.eks. ///M Power, så håper jeg for GUDS skyld at du har en M-motor i bilen også.. :roll:

Dessuten... hvorfor ikke ha en bakrutesenker? Personlig så syntes jeg at slike klistremerker hører hjemme på en sliten volvo 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 - 20 meter ? :P Sendte mailt til autoart, sende så mail videre fra en epost jeg fikk fra den føste mailen jeg sendte, men har enda ikke fått svar. (1-2uker siden) Virker ikke som om de er online når det gjelder Email. Må sikkert ringe! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan og lage sånn til deg, men du er i rogaland ser jeg.. og helle bakruten koster en penge det med dekor visst du skal til bedrift og gjøre det.

Se om du kommer innfår hos noen innen reklame på biler, "Hauge Rekalme" Myhre skilt og gravering" sånne ting

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 - 20 meter ? :P Sendte mailt til autoart, sende så mail videre fra en epost jeg fikk fra den føste mailen jeg sendte, men har enda ikke fått svar. (1-2uker siden) Virker ikke som om de er online når det gjelder Email. Må sikkert ringe! :)

Hmm. Tror ikke jeg har fått den mailen. Men sånne merker kan jeg lage ja 8)

Skal være tilgjengelig på mail hele tiden jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...