wcbthomas Skrevet Juni 7, 2006 Share Skrevet Juni 7, 2006 Har en diff fra E36 M3 liggende som kan bli din for 6000kr om noen er hypp kan jeg nås på 97732526 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Sunde Skrevet Juni 8, 2006 Share Skrevet Juni 8, 2006 Passer denne på vanlig E36 understell(320i)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wcbthomas Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2006 Hei, den vill nok desverre ikke passe, iallefall ikke helt uten videre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juni 8, 2006 Share Skrevet Juni 8, 2006 Så du har ikke hele bak stillingen? Det er så rart at det fins mange M3 differ til salgs, men ingen komplette bak stillinger. Hvor blir de av?? Driv aksler å det passer jo ikke vanlige E36?? Men mye som er rart her i verden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Juni 8, 2006 Share Skrevet Juni 8, 2006 treng jo kun drivakslingen å mellomaksling vel=? var no det eg bytta på min... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GromBil.com Skrevet Juni 8, 2006 Share Skrevet Juni 8, 2006 Hva med 328? Den har jo M3 gearkasse...? Jeg skulle hatt sperre på min... Kjekkere å ligge i rundkjøringene da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet Juni 8, 2006 Share Skrevet Juni 8, 2006 Funker ikke på 328i,, det var det noen kompiser av meg som prøvde.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå