Gå til innhold

E21 323i :)


Maloi
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg skal ta på:

Nye dempere, overhale alle kalippere, skifte en del av eksosen, skifte luft, olje og bensin filter og bensin pumpe.

Jeg skal gi en lyd jeg, vil heller selge den til noen som kan ta vare på den. Derfor jeg selger den, jeg kan ikke ta fullstendig vare på den, og jeg har lovet mine foreldre i forbindelse med en annen bil jeg har lånt penger til og litt ymse....

Bjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ta på:

Nye dempere, overhale alle kalippere, skifte en del av eksosen, skifte luft, olje og bensin filter og bensin pumpe.

Jeg skal gi en lyd jeg, vil heller selge den til noen som kan ta vare på den. Derfor jeg selger den, jeg kan ikke ta fullstendig vare på den, og jeg har lovet mine foreldre i forbindelse med en annen bil jeg har lånt penger til og litt ymse....

Bjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. neppe..! Visst jeg kjøper den tilbake blir den min forever.. angrer SÅ for at jeg selgte den!!! Da skal den bli garsje bil om vintern, og kun gode solskinnsdager bil;)

Du kan hente det E36 M3 du :D Så kan vi etter vært se om du henger følge med^^ hehe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. neppe..! Visst jeg kjøper den tilbake blir den min forever.. angrer SÅ for at jeg selgte den!!! Da skal den bli garsje bil om vintern, og kun gode solskinnsdager bil;)

Du kan hente det E36 M3 du :D Så kan vi etter vært se om du henger følge med^^ hehe :D

Haha! :D Visst du hadde solgt den til meg i sommer så hadde du ikke hatt lange veien å kommet å sett på den av og til! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mhm.. skal lære meg å høre på di "voksne" neste gang ;) hehe... Du, propan her, og tom (kompis) fraråda meg det sterkt.. men neida...Stupido!! Ja håper bar ejeg for den tilbake ;)

Håper også du får den tilbake! :wink: Den hører til på nordnorske veier som ikke er fullt så saltet! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...