Gå til innhold

bimmers-treff ved Vikingskipet søndag 11. juni

Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

Som mange sikkert har fått med seg er det duket for et "meet'n greet"-treff på Vikingskipets parkeringsplass i Hamar førstkommende søndag, den 11. juni '06 kl. 13:00.

teck og oddis (m.fl.?) er pådriverne for dette, og det hadde selvfølgelig vært moro med godt oppmøte!

Politiet og Hamar Olympiske Anlegg (eieren av Vikingskipet) har gitt tillatelse til treff, men uten aktiviteter (som f.eks. autoslalom), så det er hovedsaklig for å se på biler og få koblet ansikter til nickene/navnene, forhåpentligvis i strålende sol? :D

Ellers bes det om at folk klarer å oppføre seg. Vegtrafikkloven SKAL følges, burning ol. vil bare gjøre politi og anleggseier vanskelige i forhold til senere arrangementer, og gi oss et dårlig rykte. La oss derfor begynne forsiktig, så skal vi nok få til treff med aktiviteter på et senere tidspunkt. 8)

Jeg skal ellers prøve å få opp de nye foliemerkene for salg, samt at jeg håper skiltplatene kommer i tide (skulle vært her for 6 dager siden) slik at de også kan selges der oppe. Det er ikke sikkert jeg kan bli med selv, i så fall trenger jeg noen fra nedre østlandet som kan ta med litt diverse oppover...

Her er kart til Vikingskipet: http://www.norway.com/directories/d_map ... 62〈=47

Og her er den opprinnelige planleggingstråden: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=17874

Husk grombilen, kamera og godt humør, så blir det nok et bra førstetreff. :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

takk gunnar

:D

ja, nå er det i underkant av 50 timer igjen.

jeg gleder meg som en liten unge på juleaften. :lol:

Oddis og jeg satt på Shell i går og snakket over en god og kald braincooler. vi kom fram til att. om det kommer 15 biler på Søndag. da er vi fornøyde :D

Ellers så håper jeg på att vi kanskje får tid til litt brainstorming ang ett evt lokallag for www.bimmers.no.

Vi sees på Søndag folkens.

Teck

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kan desverre ikke komme, er et godt stykke for meg å dra herifra.. men ønsker dere lykke til med treffet, og får håpe at det kommer mange biler og at dere får ta mange fete bilder som dere legger ut her i en senere anledning:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som kommer fra moss-fredrikkstad-østfold samt Oslo og akerhus.

Kan ikke vi møtes på JET stationen langs E6 ved lindeberg.

Møtes der kl 10.30 på søndag.

Man må svinge av avkjørsel mot: lindeberg nedre og furusett trur jeg det står på skiltet samt noen andre navn, der ser man Jet stationen med en gang. på parkeringsplassen der kan vi møtes, veldig lett å finne frem.

Se på kartet, det er litt skrått til høyre for flagget. http://www.opplysningen1881.no/map/viskart.aspx?gabix=28_6651384_270237&name=&street=Jerikoveien&area=Oslo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av dere som skal oppover som kan tenke seg foliemerker og/eller skiltholdere? Kan jo i så fall prøve om vi får videreformidlet en pakke med litt godstæsj for salg der oppe.. om noen fra Oslo-området kanskje kunne tenke seg å møte meg f.eks. i Drammen i morgen eller søndag, så kunne jo det gå i orden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...